۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین وجود ۱۳۰۰ هکتار بافت فرسوده در استان/تسهیلات نوسازی به ۵هزار واحد فرسوده اختصاص یافت
کد خبر: ۲۶۴۹۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۸ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره بهسازی راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد:

وجود ۱۳۰۰ هکتار بافت فرسوده در استان/تسهیلات نوسازی به ۵هزار واحد فرسوده اختصاص یافت

رئیس اداره بهسازی راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات از سوی ۲۵ بانک عامل به متقاضیان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده در سراسر کشور اختصاص یافته که سهم استان قزوین از این رقم پنج هزار و ۹۸ فقره است.

وجود ۱۳۰۰ هکتار بافت فرسوده در استان/تسهیلات نوسازی به ۵هزار واحد فرسوده اختصاص یافت
رافع ناصری فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از تسهیلات بهسازی و نوسازی ابلاغ شده در کشور را پنج هزار و 98 فقره اعلام کرده و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت facility.udrc.ir نسبت به ثبت نام ملک خود اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس، 300 هزار فقره تسهیلات از سوی 25 بانک عامل به متقاضیان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده در سراسر کشور اختصاص یافته که سهم استان قزوین از این رقم پنج هزار و 98 فقره است.

رئیس اداره بهسازی راه و شهرسازی قزوین گفت: از امروز این اداره کل با هماهنگی بانک‌های عامل استان اقدام به پذیرش متقاضیان برای دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده می‌کند.

به گفته وی، متقاضیان بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری همچنین می‌توانند برای درخواست وام و یا هرگونه اطلاعات به اداره عمران و بهسازی واقع در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز مراجعه کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به احتمال هرگونه تغییر و تحول در شیوه و محاسبه این وام‌ها، تصمیم گرفته شده تا پرداخت وام‌های جدید بر مبنای سال گذشته، یعنی به ازای هر واحد 400میلیون ریال با نرخ سود 18 درصد، بدون سپرده با بازپرداخت 12 ساله باشد.

ناصری فر در پایان گفت: هرگونه تغییر در شیوه نامه اعطای تسهیلات بافت‌های فرسوده شهری از سوی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد.

وی عنوان کرد: میزان بافت‌های فرسوده شهری استان قزوین یک هزار و 349 هکتار است که از این میزان 540 هکتار بافت برای دریافت تسهیلات بهسازی تعیین شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان