۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای ۱۰ هزار برنامه فرهنگی‌_ورزشی/ برای ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی شد
کد خبر: ۲۶۳۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳۱ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اعلام کرد:

اجرای ۱۰ هزار برنامه فرهنگی‌_ورزشی/ برای ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۶۰۰ نفر با واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی گفت: بیش از ۱۰ هزار برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در طی ۸ سال گذشته اجرا شده است.

اجرای ۱۰ هزار برنامه فرهنگی‌_ورزشی/ برای ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در نشست خبری که ظهر امروز(سه‌شنبه) در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد به ارائه گزارشی از عملکرد هشت ساله سازمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی پرداخت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این نشست با اشاره به افزایش 400 درصدی بودجه جاری سازمان در مقایسه با سال 88 تاکنون اظهار کرد: در بحث بودجه عمرانی نیز بودجه امسال نسبت به سال 88 بیش از 13 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: کل بودجه سازمان نسبت به سال 88 حدود 640 درصد به عبارتی بیش از 6 برابر رشد داشته است همچنین بودجه شهرداری هم تقریبا در طی 8 سال گذشته 8 برابر شده است.

وی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی شاغل در سازمان بیان کرد: سال 88 تعداد نیروی شاغل سازمان 60 نفر بود و حال بعد از گذشت 8 سال به 65 نفر رسیده است یعنی در طول این سال‌ها فقط 8 درصد رشد داشته است.

افزایش 11 برابری تعداد مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سال 88 تعداد مراکزی که زیر نظر شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی فعالیت داشتند 8 مرکز بود که امروز به 98 مرکز ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین استراتژی سازمان، بحث برون سپاری فعالیت‌ها بوده است؛ تصریح کرد: امروز یکی از چابک‌ترین سازمان‌های شهرداری، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین است و در طول این سال‌ها با برون سپاری کارها، برای 600 نفر شغل ایجاد شده است.

وزیری نژاد درباره احداث مراکز فرهنگی ورزشی در قزوین گفت: در زمینه احداث مراکز ورزشی و فرهنگی در طول این سال‌ها به بافت جنوبی شهر توجه ویژه‌ای شده است همچنین در نقاط شمالی شهر نیز متناسب با نیاز منطقه، مسجد و پایگاه فرهنگی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تعداد مراکز طی 8 سال اخیر بیش از 11 برابر شده است؛ عنوان کرد: هم‌اکنون 23 مرکز فرهنگی، 32 مجموعه ورزشی، 30 مسجد، نمازخانه و مرکز قرآنی در راستای ارائه خدمات به شهروندان فعال هستند و 11 مرکز دیگر نیز در دست احداث است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: طی 8 سال اخیر 800 درصد رشد متراژ فضای مراکز فرهنگی و ورزشی داشتیم.

وزیری نژاد با اشاره به برنامه‌های شاخص اجرا شده بیان کرد: برگزاری 6 دوره جشنواره بازی و اسباب بازی با 600 هزار بازدید کننده، اجرای 3 دوره همایش ملی ابر فیاض با نگرش ویژه به شهید ابوترابی سردار آزادگان و برگزاری 5 دوره جشنواره روز قزوین با بیش از 100 برنامه ملی و استانی از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: بیش از 10 هزار برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در طی 8 سال گذشته اجرا شده است که این برنامه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین در سطح کوچکتر و محلات برگزار شده است.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان