۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۷۴ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
کد خبر: ۲۶۳۴۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳۰ ساعت: ۱۲:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

کشف بیش از ۷۴ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۷۴ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگيري دو سوداگر مرگ طی دو عملیات پلیسی در اين استان خبر داد.

کشف بیش از  ۷۴ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: در پي کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبني بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی از استان "فارس" به استان قزوين، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه اين ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند افزود: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروها، موفق به شناسایی خودروی کامیون "بنز" حامل موادمخدر در ورودی "بوئین زهرا" شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی از خودرو که حامل بار "پیاز" بود مقدار 49 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از زیر بار "پیاز" کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه افزود: در عملیاتی دیگر پس از کسب خبر مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع موادمخدر در استان فعالیت می کند قصد خرید مقادیری مواد مخدر از استان "تهران" و انتقال آن را به قزوین را دارد در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه با انجام مراقبت‌های ویژه، متهم را پس از ورود به منزل دستگیر و در بازرسی از منزل و خودروی متهم مقدار 25 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

محمودی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان