۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری مسابقات جام ریاست جمهوری در شهرستان البرز
کد خبر: ۲۶۳۱۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۹ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز خبر داد:

برگزاری مسابقات جام ریاست جمهوری در شهرستان البرز

فرماندار شهرستان البرز عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان البرز توانسته در قهرمان‌پروری و رشته ورزشی کاراته زبانزد شود، درصدد هستیم تا برای نخستین بار مسابقات جام ریاست جمهوری را در این شهرستان به اجرا درآوریم.

برگزاری مسابقات جام ریاست جمهوری در شهرستان البرز
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز در ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های قابل توجهی طی چهار سال عملکرد دولت یازدهم در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، محرومیت‌زدایی و غیره اجرا و به بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای نظام را توسعه دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان البرز توانسته در قهرمان‌پروری و رشته ورزشی کاراته زبانزد شود، درصدد هستیم تا برای نخستین بار مسابقات جام ریاست جمهوری را در این شهرستان به اجرا درآوریم.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: برای برگزاری مسابقات جام ریاست جمهوری هماهنگی‌های لازم با فدراسیون کاراته و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین صورت گرفته تا با دعوت از کشورهای مختلف به میزبانی شهرستان البرز برگزار شود.

عسگری یادآور شد: ۶۴ پروژه در شهرستان البرز طی هفته دولت در عرصه‌های کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی آماده بهره‌برداری بوده که ۵۵ میلیون تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از محل پروژه‌های پیش‌بینی شده، برای ۳۵۰ نفر اشتغال مستقیم و ۳۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان البرز گفت: امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان خدمات شایانی به مردم شهرستان البرز و دیگر شهرستان‌ها ارائه داده شود.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان