۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین موکب‌ها برای دریافت شناسنامه به ستاد مردمی اربعین مراجعه کنند
کد خبر: ۲۶۲۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۸ ساعت: ۸:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین:

موکب‌ها برای دریافت شناسنامه به ستاد مردمی اربعین مراجعه کنند

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین از موکب‌هایی که قصد دارند در مسیر پیاده روی اربعین حاضر شوند خواست تا با مراجعه به ستاد مردمی اربعین، شناسنامه دریافت کنند.

موکب‌ها برای دریافت شناسنامه به ستاد مردمی اربعین مراجعه کنند
حجت‌الاسلام سیدمطهر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  اظهار کرد: کار شناسنامه دار کردن موکب‌های عزاداری، با همکاری ستاد عتبات عالیات استان قزوین، توسطستاد مردمی اربعین انجام می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها باید وضعیت کاروان‌ها و موکب‌ها مشخص شود که در این راستا ستاد مردمی اربعین از سوی ستاد بازسازی در صدد شناسنامه دار کردن هیئت های مذهبی برای برپایی موکب‌ها است.

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین تأکید کرد: هیئت‌هایی که قصد دارند برای امسال و طی سال‌های آینده در عراق موکب داری کنند؛ لزوما به ستاد مردمی اربعین مراجعه کنند تا برای آنان شناسنامه صادر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ما هر ساله شاهد افزایش تعداد زائرین برای پیاده روی اربعین حسینی هستیم باید نظمی در کاروان‌ها ایجاد شود تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

این مسئول از موکب‌هایی که قصد دارند در مسیر پیاده روی اربعین حاضر شوند خواست تا با مراجعه به ستاد مردمی اربعین، شناسنامه دریافت کنند.

گفتنی است؛ ستاد مردمی اربعین استان قزوین هم اکنون در خیابان نادری و در ساختمان ستاد عتبات عالیات شهرستان قزوین مستقر است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان