۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل انتقال خون استان از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین بازدید کرد
کد خبر: ۲۶۱۰۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۱۵:۶ ↗ لینک کوتاه

همزمان با روز خبرنگار؛

مدیرکل انتقال خون استان از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین بازدید کرد

همزمان با روز خبرنگار مدیرکل انتقال خون استان قزوین با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از تلاش این پایگاه خبری در گسترش فرهنگ اهدای خون تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل انتقال خون استان از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین بازدید کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد حسین برادران، مدیرکل انتقال خون استان قزوین ظهر امروز(سه‌شنبه) با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از تلاش این پایگاه خبری در گسترش فرهنگ اهدای خون تشکر و قدردانی کرد.
مدیرکل انتقال خون استان قزوین در این دیدار با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری شغل حساس و سختی است و روز خبرنگار در واقع بهانه‌ای است برای یادآوری این موضوع و قدردانی از خبرنگارانی که در بخش گسترش فرهنگ اهدای خون تلاش می‌کنند.

وی افزود: با تلاش اصحاب رسانه در افزایش آگاهی عموم مردم نسبت به نقش حیاتی اهدای خون در سلامت جامعه، شاهد افزایش آمار 18 درصدی مراجعه کنندگان اهدای خون و 12 درصدی رشد خونگیری در سال گذشته نسبت به سال 94 در استان بودیم.

برادران با اشاره به روند رو به رشد مشارکت بانوان برای اهدای خون بیان کرد: با توجه به اینکه حدود 50 درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند؛ لذا انتظار داریم در عرصه اهدای خون نیز مشارکتی بیش از آمار کنونی داشته باشند که این مهم با تلاش اصحاب رسانه میسر خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و به ویژه پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در استان، کمک شایانی در بخش مسائل مربوط به انتقال خون و گسترش و ترویج فرهنگ اهدای خون داشته‌اند.
وی در ادامه تصریح کرد: بدون شک انعکاس اخبار پیرامون اهمیت اهدای خون در نجات جان بیماران، موجب آگاهی بیشتر مردم و رشد آمار اهداکنندگان مستمر خون در جامعه خواهد شد.

برادران در ادامه با تاکید بر عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه اهداکنندگان خون عنوان کرد: اهداکنندگان مستمر بدون هیچگونه چشم‌داشتی، داوطلبانه برای اهدای خون اقدام می‌کنند که این کار آنها به طور ملموس در جامعه مشاهده نمی‌شود.

در ادامه حنانه امیری مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با اشاره به تعامل مناسب این پایگاه خبری با اداره انتقال خون استان بیان کرد: صبح قزوین بر اساس رسالت خویش به صورت ویژه نسبت به پوشش و تولید اخبار دستگاه‌ها و ادارات خدماتی همچون اداره انتقال خون که وظیفه تهیه خون و فرآورده‌های خونی سالم و کافی برای کمک به بیماران را بر عهده دارد، اقدام می‌کند.

در پایان این دیدار مدیرکل انتقال خون استان با اهدای لوح تقدیر از فعالیت پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در راستای گسترش فرهنگ اهدای خون قدردانی کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان