۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی + تصاویر
کد خبر: ۲۵۸۳۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

همچون سنوات گذشته؛

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی + تصاویر

متمولان سعودی‌ در حج امسال نیز قرار است مانند سال‌های گذشته چادرهایی مخصوص و با امکانات خاص بر پا کنند.

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی + تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،انتشار عکس‌هایی با عنوان چادرهای VIP حج برای پولدارهای سعودیدر شبکه‌های اجتماعی و فضای وب  خبرساز شد.

سعودی‌ها بار دیگر با تصمیمات خود برای برپایی مراسم سیاسی عبادی حج این بار با برپا کردن چاردهای خاص اخبار حاشیه ای این مراسم را داغ کردند.

البته این نخستین بار نیست که سعودی‌ها با تصمیمات عجیب و گاه و بی گاه خود برای مناسک حج حواشی ایجاد می‌کنند و هیچ باکی نیز از تبعات تصمیماتشان ندارند!

هر ساله در ایام حج تمتع کاروانهای بسیار از حجاج از کشورهای مختلف راهی سرزمین وحی می شوند، در کنار مسلمانان کشورهای مختلف، سران سعودی هم  برای نمایش همراهی با سایر مسلمانان رخی در مراسم حج نشان می دهند که البته این حضور همیشه با حواشی همراه بوده است.

سعودی‌ها در حالی با حضور نمایشی در مراسم حج بساط راحتی و آسایش را برای خود فراهم کرده‌اند که لحظات و اتفاقات غمبار و مرگبار سال گذشته در حج تمتع که طی آن شمار بسیاری از مردم مسلمان در اثر سوء مدیریت و خودخواهی به طرز فجیعی به شهادت رسیدند، هرگز ار ذهن مسلمانان و خانواده‌های آنها پاک نخواهد شد.

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی نیز حاشیه داغ و پر سر و صدای حج امسال است که در ادامه می توانید تعدادی از تصاویر آن را ببینید.

 

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر

 

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان