۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کشف ۴۱ فقره سرقت و انهدام باند سارقان حرفه‌اي
کد خبر: ۲۵۶۶۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۵ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبرداد:

کشف ۴۱ فقره سرقت و انهدام باند سارقان حرفه‌اي

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از كشف ۴۱ فقره سرقت سيم و كابل برق با انهدام باند سارقان حرفه اي سيم و كابل برق در اين شهرستان خبر داد.

کشف ۴۱ فقره سرقت و انهدام باند سارقان حرفه‌اي
سرهنگ سهراب خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: در پي وقوع سرقت‌هاي سيم برق در سطح شهرستان و ايجاد نارضايتي شهروندان و همچنين وارد شدن خسارت به اموال عمومي، كارگروه ويژه اي تشكيل و سرقت سيم و كابل برق مورد بررسي قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با ايجاد تدابير لازم و با استفاده از امكانات موجود، و به کارگیری گشت‌هاي مضاعف، يك نفر از سارقان را شناسایی و در تعقيب و گريز پلیس دستگير شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در ادامه تحقيقات فني، به همدستی یک سارق و يك مالخر اعتراف ، كه طي عمليات ضربتی آنان را دستگير و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز اضافه کرد: در بازجویی‌هاي فنی ماموران، سارقان به 41 فقره سرقت سيم و كابل برق در شهرستان الوند اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: نسبت به تامين امنيت محلات احساس مسئوليت کرده و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را سريعاً از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان