۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بارش‌ها در قزوین آغاز می‌شود/ احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها
کد خبر: ۲۵۵۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اداره هواشناسی استان:

بارش‌ها در قزوین آغاز می‌شود/ احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها

مدیرکل اداره هواشناسی استان بیان کرد: پیامد ورود سامانه بارشی افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید و در پاره ای مناطق احتمال تگرگ است.

بارش‌ها در قزوین آغاز می‌شود/ احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها
آرش بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در تحلیل وضعیت جوی استان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی برای امروز(سه شنبه) و فردا(چهارشنبه) با توجه به تقویت جریانات شمالی وزش بادهای شدید( شمالی) و در ارتفاعات شمالی استان پدیده مه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین از فردا تا اوایل هفته آینده منطقه به طور متناوب تحت تاثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.
مدیرکل اداره هواشناسی استان ادامه داد: پیامد ورود سامانه بارشی افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید و در پاره ای مناطق احتمال تگرگ است.

وی اذعان کرد: با توجه به فصل تابستان و مساعد بودن شرایط تشکیل ابرهای همرفتی بارش‌ها عمدتاٌ بصورت رگباری و در ساعات بعدازظهر و شب است.

این مسئول ابراز کرد: لذا طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین به دلیل وجود سرعت وزش بادهای لحظه ای شدید، احتمال خسارت به تأسیسات نیز وجود دارد.

وی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته خنک ترین شهر مربوط به سیردان با دمای 16 درجه سلسیوس و گرمترین شهر مربوط به قزوین، بویئن زهرا، تاکستان و آبیک با دمای 40 درجه سلسیوس بود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان