۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین منافقین در دهه ۶۰ از جنگ روانی نتیجه نگرفتند، به ترور پرداختند
کد خبر: ۲۵۳۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۸ ساعت: ۱۶:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان قزوین:

منافقین در دهه ۶۰ از جنگ روانی نتیجه نگرفتند، به ترور پرداختند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین بیان کرد: جریان لیبرال‌ها و منافقین ابتدا با لکه دار کردن شخصیت به دشمنی با انقلاب پرداختند که در ادامه آن جنگ روانی می‌آمد و چون از جنگ روانی نتیجه نگرفتند، به ترور روی آوردند.

منافقین در دهه ۶۰ از جنگ روانی نتیجه نگرفتند، به ترور پرداختند
حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره ویژگی‌های شهید بهشتی اظهار کرد: جمله امام در خصوص شهید بهشتی که فرمودند بهشتی برای ملت ما یک ملت بود، نشان می‌دهد که وی عصاره همه فضائل ملی و میهنی ما بود و تا چه میزان برای انقلاب ارزشمند تلقی می‌شد.

وی ادامه داد: وی جزو آن دسته از افراد ناب و کمیاب بود که تعهد و تخصص را در کنار هم داشت و علاوه بر اینها از بصیرت بالایی هم بهره مند بود و جریان انحراف را به خوبی می‌شناخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اذعان کرد: خدمات برجسته شهید بهشتی به انقلاب اسلامی هرگز از یادها نخواهد رفت، قدم‌های مهمی که وی در مجلس خبرگان قانون اساسی برداشت، قابل ستایش است.

وی ابراز کرد: شاکله بسیاری از سازمان‌هایی که امروز در خدمت نظام اسلامی هستند خصوصا قوه قضائیه توسط شهید بهشتی پایه گذاری شد که نشان می‌دهد وی چقدر به برپایی حکومت اسلامی توجه داشت.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: وجود این شهید برکتی بی بدیل برای نظام بود چرا که ایشان علاوه بر تعهد عالم بودند و مجتهد، لذا مظلومیت وی را همانطور که افرادی که در آن برهه زندگی می‌کردند به یاد می‌آورند.

جریان لیبرال‌ها و منافقین در دهه 60 باهم متحد شدند
معبودی در ادامه به بحران‌ها و پالش‌های نظام در دهه 60 پرداخت و گفت: دهه 60 یکی از مقاطع مهم انقلاب و تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: از مهمترین اتفاقات این دوره باید به پیوند جریان لیبرال‌ها و منافقین آنها اشاره کرد که نتیجه آن دست‌های به خون آلوده برای هدفی مشترک در مقابل انقلاب بایکدیگر هم پیمان شدند.

این مسئول تشریح کرد: جریان لیبرال‌ها و منافقین ابتدا با لکه دار کردن شخصیت به دشمنی با انقلاب پرداختند که در ادامه آن جنگ روانی می‌آمد و چون از جنگ روانی نتیجه نگرفتند، به ترور روی آوردند؛ هر کس که صادقانه در کنار امام بود و برای سربلندی انقلاب و اسلام تلاش می‌کرد مورد این حمله‌ها قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: منافقان پس از آنکه نتوانستند از این طریق به نتیجه مطلوب برسند، دست به ترور شخصیت‌ها و حذف کردن آنها از صحنه سیاست بردند.

معبودی اضافه کرد: در این برهه خاص بسیاری از شخصیت‌های کلیدی نظام به شهادت رسیدند که ضربه‌های زیادی به نظام وارد آمد.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و یارانشان جزو این شخصیت‌ها بودند که به علت درک بالا و بصیرت و خدمات مهم به انقلاب مورد عداوت و کینه ائتلاف منافقان و لیبرال ها قرار گرفتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان