۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ترافیک سنگین در جاده‌های استان طی سه روز آینده/ ‍ برخورد وانت و پژو ۴۰۵، ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت
کد خبر: ۲۵۳۵۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۷ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

ترافیک سنگین در جاده‌های استان طی سه روز آینده/ ‍ برخورد وانت و پژو ۴۰۵، ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از احتمال ایجاد ترافیک سنگین بار برگشت سفرهای عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

ترافیک سنگین در جاده‌های استان طی سه روز آینده/ ‍ برخورد وانت و پژو ۴۰۵، ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار داشت: تعطیلات عید سعید فطر با آغاز سفرهای فصل تابستان و ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده‌ها استان همراه بود به همین دلیل پلیس راه استان تدابیر ویژه ای برای سفر ایمن مسافران و کاهش حوادث در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: پلیس راه استان با نظارت قاطع بر رفتار ترافیکی رانندگان موجب کاهش 33 درصدی متوفیان ناشی از تصادفات در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین از پیش بینی افزایش ترافیک سنگین ناشی از بار برگشت سفرها در سه روز آینده به خصوص عصر روز جمعه مورخ نهم تیرماه سال 96 و روز شنبه مورخه دهم تیر ماه سال 96 خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه همیشه بازگشت از سفر با خستگی راننده و سرنشینان وسایط نقلیه همراه است، لذا این خستگی نقش بسزایی در بروز تصادفات دلخراش جاده ای دارد.

بیگلری با توصیه رانندگان وسایط نقلیه مبنی بر اینکه به ازای هر دو ساعت رانندگی و 15 دقیقه توقف و استراحت کنند، تاکید کرد: از رانندگان محترم تقاضا می‌شود ضمن همکاری با پلیس و عوامل خدمات رسان، از انجام هر گونه حرکات و رفتارهای مخاطره آمیز و تخلفات رانندگی پرهیز تا طعم شیرین سفر با حوادث دلخراش به سوگواری تبدیل نشود.

وی در ادامه اذعان کرد: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر يک مورد تصادف در آزاد راه "قزوین – کرج" لاین شمالی، روبروی شهر محمدیه، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 15 مهرگان و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

این مسئول ادامه داد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه وانت با سه سرنشین با یک دستگاه خودروی پژو 405 با پنج سرنشین برخورد کرده است.

رئيس پليس راه استان قزوين افزود: متاسفانه در این سانحه راننده و سرنشین خودروی "وانت" فوت و سرنشین دیگر وانت که دختری پنج ساله بود مصدوم و توسط عوامل امدادی به بيمارستان منتقل شد.

بیگلری گفت: کارشناس پليس راه، علت اين حادثه را تغییر مسیر ناگهانی وانت نسبت به خودروی پژو اعلام کردند.

وی در پايان به همه شهروندان توصيه کرد: از رانندگان عزيز درخواست داريم كه از عجله و شتاب بي مورد در رانندگي پرهيز كرده و قوانين راهنمايي و رانندگي را سرلوحه خود قرار دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان