۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فوت جوان ۲۲ ساله در کانال مهرگان/ ۶ نفر طی سه ماه ابتدایی سال غرق شدند
کد خبر: ۲۵۳۱۸۳ نویسنده: دکتر بیژن نامدار تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۴ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین خبرداد:

فوت جوان ۲۲ ساله در کانال مهرگان/ ۶ نفر طی سه ماه ابتدایی سال غرق شدند

رییس فوریت‌های پزشکی قزوین با اشاره به فوت جوان ۲۲ ساله در کانال مادر مهرگان، بیان کرد: طی سه ماه ابتدایی سال ۶ مورد بود که سه مورد آنها منجر به فوت شد.

فوت جوان ۲۲ ساله در کانال مهرگان/ ۶ نفر طی سه ماه ابتدایی سال غرق شدند
دکتر بیژن نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته(شنبه) شاهد غرق شدن یک نفر در کانال مادر شهرک مهرگان به سمت شترک بودیم.

وی در ادامه افزود: در این حادثه مردی 34 ساله به دلایل نامعلومی در این کانال سقوط می‌کند و جوانی 22 ساله برای نجات وی به داخل کانال می‌رود که این مرد 34 ساله را نجات می‌دهد؛ اما متاسفانه این جوان نمی‌تواند خود را از کانال بیرون بکشد.

رییس فوریت‌های پزشکی قزوین ادامه داد: با حضور ماموران آتش نشانی و نیروهای اورژانس این مرد 34 ساله نجات پیدا کرد اما احیای 45 دقیقه ای نیروهای امدادی برای جوان 22 ساله موفقیت آمیز نبود و وی فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه مشخص نیست، بیان کرد: متاسفانه در ایامی که با گرمی هوا مواجه می‌شویم؛ برخی از شهروندان به گمان اینکه این کانال‌ها خطرناک نیست و سرعت آب زیاد نیست برای شنا وارد این محوطه می‌شوند.

دکتر نامدار عنوان کرد: تا زمانی که حصاری برای کانال‌های مادر یا سدهای بزرگ در استان ایجاد نشود، شاهد افزایش غرق شدگی خواهیم بود.

وی درباره آمار سه ماهه غرق شدگی در استان گفت: طی سه ماه ابتدایی سال 6 مورد بود که در مناطقی چون یک مورد در آوج، یک مورد در آبگرم، یک مورد کانال آب ناصرآباد، یک مورد کانال مینودر، 2 مورد کانال مادر نجف آباد اتفاق افتاده است.

این مسئول اذعان کرد: از این 6 مورد غرق شدگی، سه مورد فوتی و سه مورد اعزام به بیمارستان بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان