۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خبرنگاران فعال حوزه‌ انتقال خون قزوین تجلیل شدند
کد خبر: ۲۵۰۶۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۰ ساعت: ۱۶:۲۱ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز جهانی اهدای خون؛

خبرنگاران فعال حوزه‌ انتقال خون قزوین تجلیل شدند

اداره‌کل انتقال خون استان قزوین به مناسبت روز جهانی اهدای خون از اهداکنندگان مستمر و خبرنگاران فعال در عرصه ترویج فرهنگ اهدای خون تجلیل به عمل آورد.

خبرنگاران فعال حوزه‌ انتقال خون قزوین تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ روز 14 ژوئن هر سال به نام روز جهانی اهدای خون انتخاب شده است؛ در این راستا اداره‌کل انتقال خون استان قزوین با برگزاری مراسم جشنی از اقدام انسان دوستانه و ایثارگرانه جمعی از اهداکنندگان مستمر استان تقدیر کرد.

در این مراسم که شب گذشته(جمعه) همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد همچنین از فعالان عرصه رسانه که در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ اهدای خون فعالیت دارند تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این همایش از 50 نفر از اهداکنندگان خون از جمله آقایان مسعود بهرامی، اکبر مهدیخانی و یدالله ورسه با 53 بار اهدای خون، شهنار اصغری با 32 بار اهدا و سید امید حسینی با 30 بار اهدای خون قدردانی شد.

در این مراسم همچنین از خبرنگاران فعال حوزه‌ انتقال خون استان، خبرنگاران رقیه کشاورز از خبرگزاری فارس قزوین، گل‌عنبر حمزه خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین و سمیه کاتبی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان قزوین تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان