۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین كسب رتبه برتر اداره‌كل اوقاف و امورخيريه استان قزوين
کد خبر: ۲۴۸۸۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۸ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در هشتمين مجمع سالانه مسئولان سازمان اوقاف كشور صورت گرفت؛

كسب رتبه برتر اداره‌كل اوقاف و امورخيريه استان قزوين

اداره‌كل اوقاف و امورخيريه استان قزوين در هشتمين مجمع سالانه مديران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خيريه كشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

كسب رتبه برتر اداره‌كل اوقاف و امورخيريه استان قزوين
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ در هشتمين مجمع سالانه مديران و مسئولين سازمان اوقاف و امورخيريه كشور كه در مجتمع آدينه تهران و با حضور بالغ بر ٨٧٠ نفر از مسئولين و مديران سازمان اوقاف و امورخيريه كشور برگزار شد، استان قزوين موفق به كسب رتبه برتر در بين ادارات كل اوقاف و امورخيريه كشور شد و از حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مديركل اين اداره كل تقدير و تجليل به عمل آمد.

همچنين در حوزه عملكرد برنامه محور از اداره اوقاف و امورخيريه شهرستان قزوين حجت الاسلام رضا نوروزي ريیس اين اداره در حوزه حقوقي و ثبتي و مسعود كرمي ریيس اداره حقوقي ثبتي اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و در حوزه فرهنگي و اجتماعي سعيد رحيمي معاون فرهنگي اجتماعي اداره كل اوقاف و امورخيريه استان قزوين با اهدای لوح تقدير و هدايای نقدي تقدير شد. 

گفتنی است؛ مجمع سالانه مديران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خيريه كشور همه ساله با هدف معرفي ادارات كل برتر در حوزه‌هاي مختلف، با توجه به عملكرد برنامه محور و همچنين ابلاغ برنامه‌ها و كارهاي آموزشي و توجيهي برنامه‌هاي جديد و ترسيم اهداف سال جديد برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان