۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آمادگی مراکز انتقال خون قزوین برای خونگیری در ماه رمضان
کد خبر: ۲۴۸۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۸ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل انتقال خون استان اعلام کرد:

آمادگی مراکز انتقال خون قزوین برای خونگیری در ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اعلام زمان خونگیری در مراکز اهدای خون قزوین در ماه مبارک رمضان گفت: علاقمندان می‌توانند با حضور در پایگاه‌ها، خون خود را اهدا کنند.

آمادگی مراکز انتقال خون قزوین برای خونگیری در ماه رمضان
محمدحسین برادران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با توجه به کاهش مراجعه اهداکنندگان در 15 روز نخست این ماه و به دنبال آن کاهش در ذخایر خونی استان، از همشهریان درخواست داریم تا در این ایام، ما را در تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران یاری کنند.

وی افزود: به منظور رفاه حال اهداکنندگان خون، ساعات پذیرش مرکز خونگیری قزوین در نوبت صبح از ساعت هشت و نیم تا ساعت 13 و در نوبت بعدازظهر از ساعت 20:30 دقیقه تا 30 دقیقه بامداد تعیین شده است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین ادامه داد: مرکز خونگیری شهرستان تاکستان نیز در نوبت صبح از ساعت هشت تا 12 و 30 دقیقه برای اهداکنندگان فعال است.

وی در ادامه بیان کرد: مرکز خونگیری قزوین در شب‌های قدر (بیست و سوم، بیست و پنجم، بیست و هفتم) از ساعت 19 تا 3 بامداد و مرکز خونگیری تاکستان از ساعت 21 تا 3 بامداد آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

برادران در ادامه خاطرنشان کرد: اهداکنندگان خون باید در زمان مراجعه به پایگاه‌ها، اصل کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه تهیه خون و فرآورده‌های خونی که بالغ بر 200 هزار تومان به ازای هر کیسه خون است و همچنین کمبود منابع مالی، از هم استانی‌ها درخواست می‌شود با واریز وجوه نذری و هدیه خود به حساب کمک‌های مردمی اداره‌کل انتقال خون استان قزوین به شماره 2342321083 نزد بانک ملت، ما را در تامین خون سالم و گسترش خدمات مربوط به انتقال خون یاری کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان