۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه‌نویسی تلفن همراه تمدید شد
کد خبر: ۲۴۵۴۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

تا ۲۵ اردیبهشت ماه؛

ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه‌نویسی تلفن همراه تمدید شد

تا ۲۵ اردیبهشت ماه ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه‌نویسی تلفن همراه تمدید شد.

ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه‌نویسی تلفن همراه تمدید شد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ؛ ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه نویسی تلفن همراه (اندروید) شهید آوینی به صورت مجازی و رایگان در سراسر کشور تا 25 اردیبهشت ماه 1396 تمدید شد.

در این دوره که مشترک از سوی سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می شود، دانش پذیران با آموزش نرم افزار بیسیک فور، در حوزه تولید نرم افزار های مختلف در حوزه اندروید آشنا خواهند شد.

مزیت‌های این روش سادگی در یادگیری، سرعت در برنامه نویسی، سرعت اجرای برنامه و نهایتا چند بستر (PlatForm) بودن آن است.

این دوره پروژه محور طراحی شده است و انتظار می‌رود اساس برنامه دوره، کاربران در پایان دوره یک نرم افزار اندرویدی تحویل دهند.

آشنایی اولیه با برنامه نویسی (جاوا و یا سایر زبان های برنامه نویسی)، حداقل سن 17 سال و حداکثر 27 سال، علاقه مندی و پایبندی زمانی به آموزش، در اختیار داشتن یک دستگاه موبایل اندرویدی و رایانه برای برنامه نویسی و دسترسی به اینترنت از جمله شرایط شرکت کنندگان در این دوره است.

مهلت ثبت نام در این دوره پیش از این تا 20 اردیبهشت 96 بوده که تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شده است و اختتامیه دوره در مرداد ماه 1396 مصادف با دهه کرامت همراه با تجلیل از اپلیکیشن های برتر این دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

یکی از برنامه‌های فاخر نوشته شده با بیسیک فور اندروید تقویم اذانگوی شمیم با بیش از یک میلیون نصب است.

برای شروع دوره، بعد از ثبت نام اولیه افراد در پایگاه amoozeshnet.ir نام کاربری و رمز عبور آزمایشی (Demo) در اختیار کاربران قرار می گیرد تا با سامانه آموزش مجازی (lms) آشنایی لازم را کسب نمایند.

نام کاربری و رمز عبور برای کاربران پس از تأیید توسط مسئولین استانی دوره از طریق شماره ای که در فرم ثبت نام اعلام کرده اند اطلاع رسانی خواهد شد.

بعد از ورود به سامانه آموزشی کاربران دوره می توانند با مشاهده فیلم های آموزشی دوره را شروع کرده و قدم به قدم در آموزش پیشرفت نمایند.

کاربران می توانند سؤالات احتمالی خود را در قسمت سؤالات متداول دوره آموزشی جستجو و در صورت عدم رسیدن به پاسخ، سؤال خود را در سامانه ثبت نموده و پاسخ را در در کمتر از یک روز دریافت نمایند.

پس از پایان زمان دوره آموزشی کاربران دوره باید در زمان تعیین شده اپلیکیشنخود را به همراه لینک انتشار آن در فروشگاه‌های اندروید در صفحه ای که اعلام خواهد شد ثبت و منتظر نتیجه ارزیابی هیئت داوران جشنواره باشند.

اختتامیه دوره در مرداد ماه 1396 مصادف با دهه کرامت همراه با تجلیل از اپلیکیشن‌های برتر این دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

با توجه به پروژه محور بودن دوره و تعهد هرکدام از دانش پذیران برای تحویل یک نرم افزار (شامل گالری تصویر، متن، صوت، فیلم و ابزارهای لازم)، نرم افزار ها برای ورود به جشنواره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و به برترین نرم افزارها در اختتامیه کشوری، در دو سطح ملی و استانی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. موضوعات تولید نرم افزار شامل معارف اسلام و انقلاب (قرآن، اهل بیت، جهاد، شهادت)، گسترش فضائل اخلاقی، تقویت نهاد خانواده، اقتصاد مقاومتی (تولید، اشتغال؛ اصلاح الگوی مصرف، قناعت و ...) است.

برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش سازمان فضای مجازی سراج به نشانی www.amoozeshnet.ir مراجعه کنید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان