۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین افزایش شکستگی‌ لوله‌های آب در جنوب شهر/ آب‌وفاضلاب شبکه‌های آبرسانی را اصلاح کند
کد خبر: ۲۴۴۴۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۶ ساعت: ۱۵:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تاکید کرد

افزایش شکستگی‌ لوله‌های آب در جنوب شهر/ آب‌وفاضلاب شبکه‌های آبرسانی را اصلاح کند

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه شرکت آب‌وفاضلاب باید نسبت به اصلاح شبکه‌های لوله‌های آب شهری این منطقه اقدام کند، عنوان کرد: وضعیت خسارت‌های حاصله از شکستگی‌های لوله‌های آب شهری در جنوب شهر قزوین به دلیل فرسودگی افزایش یافته است.

افزایش شکستگی‌ لوله‌های آب در جنوب شهر/ آب‌وفاضلاب شبکه‌های آبرسانی را اصلاح کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ با توجه به فرسودگي شديد لوله‌هاي آب و فاضلاب شهري قزوين به ويژه در بافت فرسوده، مي‌طلبد که با برنامه ريزي و پيگيري اصولي شبکه آب و فاضلاب همراه با مشارکت دستگاه‌ها و شهروندان اين شبکه فرسوده هرچه زودتر ترميم شود تا شاهد کاهش خسارات و رضایت شهروندان در این زمینه باشیم.

پیمان پژمانفرد، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: خسارت‌های حاصله از شکستگی‌های لوله‌های آب شهری در جنوب شهر قزوین به دلیل فرسودگی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

وی بیان کرد: وضعیت خسارت‌های حاصله از شکستگی‌های لوله‌های آب شهری در جنوب شهر قزوین به دلیل فرسودگی به گونه‌ای شده است که هر هفته چندین مورد شکستگی لوله‌های آب شهری در جنوب شهر مواجه باشیم.

این مسئول بیان کرد: شکستگی‌های لوله‌های آب شهری به دلیل فرسودگی باعث آسیب رساندن به آسفالت شهر، تاسیسات شهری و خانه‌ها شده است.

وی تصریح کرد: در سال 94، 583 مورد، در سال 95، 795مورد و از ابتدای سال جاری تاکنون 70مورد شکستگی لوله‌های آب شهری در منطقه یک شهرداری قزوین حفاری اضطراری شده که این آمار نشان از اهمیت اصلاح شبکه آب قزوين در این مجموعه است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با تاکید بر اینکه شرکت آب‌وفاضلاب باید نسبت به اصلاح شبکه‌های لوله‌های آب شهری این منطقه اقدام کند، عنوان کرد: افزایش ساختمان‌های مسکونی و افزایش خانوار در جنوب شهر، سبب شده شرکت آب و فاضلاب جهت افزایش فشار آب در این منطقه اقدام کند و این مهم باعث شده مشکلات فراوانی برای لوله‌های آب شهری ایجاد شود.

وی ابراز کرد: با توجه به بروز افکن چاه‌ها يا نشست معابر شهري به ويژه در بافت فرسوده شهري در اثر ترکيدگي لوله‌هاي فرسوده آب شرب که بعضا تا 45 سال قدمت دارد.

پژمانفر در پایان در ادامه تيح کرد: اين موضوع زمينه نگراني شهروندان و مديريت شهري را فراهم کرده و ضروري است شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را در خصوص اصلاح شبکه‌های لوله‌های آب شهری جنوب شهر قزوین اجرایی کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان