۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هتاک ساحت امام رضا در ایلام دستگیر شد
کد خبر: ۲۴۳۱۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۹ ساعت: ۱۶:۱۹ ↗ لینک کوتاه

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج),؛

هتاک ساحت امام رضا در ایلام دستگیر شد

مدیر روابط عمومی دادگستری ایلام گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هتاک ساحت امام رضا (ع) که در افتتاح ستاد روحانی در ایلام شعرخوانی کرده بود دستگیر شد.

هتاک ساحت امام رضا در ایلام دستگیر شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، علی کمالی اظهار داشت: به محض گزارش نیروی انتظامی مبنی بر توهین فردی به ساحت امام رضا (ع) و ائمه اطهار موضوع در دستور کار دادگستری استان ایلام قرار گرفت و دادستان ایلام حکم جلب متهم به هتاکی را صادر کرد.

مدیر روابط عمومی دادگستری ایلام گفت: با عنایت به اینکه محل سکونت متهم به هتاکی در شهرستان ایوان بود و این فرد نیز متواری شده بود ضمن نیابت قضایی به شهرستان ایوان با همکاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) فرد متهم به هتاکی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.

وی ادامه داد: اکنون فرد متهم به هتاکی به ساحت امام رضا (ع) و ائمه اطهار در بازداشت موقت روانه زندان شده است و پرونده نامبرده در جریان رسیدگی قرار دارد.

طی روزهای گذشته مجری برنامه آیین راه‌اندازی ستاد روحانی در استان ایلام در قالب شعری به ساحت ائمه اطهار و امام رضا (ع) جسارت می‌کند که با خشم و عصبانیت و جریحه‌دار شدن قلب مردم استان ایلام مواجه شده است و امروز نیز از سوی آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در استان ایلام عزای عمومی اعلام شده است.


انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان