۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رییس جمهور آینده کشور باید دشمن شناس باشد
کد خبر: ۲۴۳۰۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۹ ساعت: ۸:۴۴ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

رییس جمهور آینده کشور باید دشمن شناس باشد

در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: رییس جمهور باید دشمن شناس و برای حل مشکلات کشور همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند نگاهش به داخل باشد.

رییس جمهور آینده کشور باید دشمن شناس باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

ایت الله اسلامی امام جمعه تاکستان گفت: التزام به قانون امری ضروری درانتخابات است و باید همه نسبت به این مهم توجه داشته باشیم.

در آبیک حجت الاسلام موسوی باتبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به روز پاسدار و جانباز اشاره و ازایثار و فداکاری آنان در راه دفاع ازاسلام و میهن قدردانی کرد.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند نیز با تبریک روز پاسدار، جانباز، کارگر و معلم گفت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با تلاش مضاعف از سوی آحاد مردم محقق می‌شود.

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با قاریان اشاره و افزود: تمام گرفتاری‌های دنیای امروز ناشی از دوربودن از معارف قرانی است.

در آوج حجت الاسلام هاشمی با اشاره به ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم و با قدردانی ازاین قشر زحمت کش گفت: شهید مطهری انقلاب را به نسل جدید منتقل کرد.

حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه گفت: صدق در عمل و پرهیز از دروغ، اهانت و فریب کاری باید در منش داوطلبان انتخابات باشد.

امام جمعه خرمدشت حجت الاسلام موسوی به روز جهانی کار و کارگر اشاره و اعلام کرد: تنها راه حمایت ازکار و کارگر و حل مشکلات این بخش ازجامعه استفاده از کالاهای داخلی است.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت با اشاره به شهادت مرزبانان کشورمان گفت: دولت پاکستان باید به این عمل ناشایست پاسخ دهد و جوابگوی ملت ایران باشد.

حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهر شال نیز باشاره به مناظره‌های انتخاباتی رعایت اخلاق از سوی داوطلبان انتخابات را ضروری ذکر و برانتخاب فرد اصلح تاکیدکرد.

خطیب نمازجمعه شهر نرجه با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روزمعلم گفت: معلمان یکی از تاثیرگذارترین قشر برای رساندن جامعه به سمت سعادتمندی است.

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق بر رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب و جوسازی درتبلیغات انتخاباتی تاکیدکرد.

در محمدیه حجت الاسلام موسوی موینی خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی متعهد و متخصص برای مسئولیت بسیارمهم ریاست جمهوری شد.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه دانسفهان هم حضور در انتخابات را وظیفه ای همگانی و با اشاره به تاکید رهبرانقلاب اسلامی رای مردم راحق الناس و حفظ و حراست از آن را واجب دینی ذکرکرد.

امام جمعه شهر محمودآبادنمونه حجت الاسلام رشوندی با اشاره به سفر اخیر استاندار به این شهر و قول اجرای پروژه‌ها خواستار پیگیری برای اجرای شدن هر چه سریعتر آنها شد.

در اسفرورین حجت الاسلام زارعی امام جمعه این شهر با گرامیداشت روزشوراها انتخابات شوراهای اسلامی را مهم ارزیابی و اعلام کرد: کسانی که در پی خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه هستند را باید انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام آقا حسینی خطیب جمعه سگزآباد هم گفت: رییس جمهور باید دشمن شناس و برای حل مشکلات کشور همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند نگاهش به داخل باشد.

در ضیاآباد حجت الاسلام جعفری با قدردانی از تلاش‌های معلمان در تربیت نسل آینده گفت: باید با حل مشکلات این قشر و معلمان نیز با تعهد رسالت خود را در این خصوص به خوبی به انجام رسانند.

حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم نیز اظهار داشت: داوطلبان در تبلیغات به دنبال سیاه نمایی و مایوس کردن مردم نباشند و ارزش های انقلاب اسلامی را مد نظر داشته باشند.

و خطیب جمعه شهر خاکعلی حجت‌الاسلام حسن لو هم با اشاره به اینکه جانبازان اسطوره حقانیت انقلاب اسلامی اند گفت: در هر جای کشور خطری از جانب دشمن احساس شود سپاه در کنار نیروهای مسلح حضور پیدا و از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان