۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۱۵ کاندیدای انتخابات شورای شهر به دادسرا احضار شدند
کد خبر: ۲۴۳۰۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۹ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

بیش از ۱۵ کاندیدای انتخابات شورای شهر به دادسرا احضار شدند

دادستان قزوین از احضار تعدادی از نامزدهای شورای شهر به دادسرا خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۵ نفر به دلیل تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی به دادسرا احضار شدند و طی تذکراتی، متعهد شدند که مطابق قواعد و مقررات عمل کنند.

بیش از ۱۵ کاندیدای انتخابات شورای شهر به دادسرا احضار شدند
حجت‎الاسلام صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ با اشاره به فرارسیدن پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: دادسرای قزوین با آمادگی کامل و با مدیریت فضای مجازی نسبت به جلوگیری از تخلف در این حوزه اقدام خواهد کرد تا مشکلات این بخش به حداقل ممکن برسد.

وی از احضار بیش از 15 کاندیدای شورای شهر به دادسرا خبر داد و گفت: بالغ بر 15 نفر به دلیل تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی به دادسرا احضار شدند و طی تذکراتی، متعهد شدند که مطابق قواعد و مقررات عمل کنند.

صادقی نیارکی تصریح کرد: در زمینه جرائم انتخاباتی هیچ پرونده‎ای در دادسرا تشکیل و ثبت نشده است و اقدامات صورت گرفته به منظور کنترل و پیشگیری از بروز جرائم است.

این مسئول اذعان کرد: مهمترین رویکرد دادستانی امنیت و سلامت انتخابات است که در این راستا از ابتدای سال با رصد تحرکات انتخاباتی و نظارت دقیق از ایجاد حواشی جلوگیری کرده‏‎ایم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان