۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه شهرداری قزوین
کد خبر: ۲۴۲۹۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۷ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان شهری صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه شهرداری قزوین

۵ پروژه شهرداری قزوین با حضور مسئولان استانی و شهری به مناسبت نیمه شعبان و روز ملی شوراها افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه شهرداری قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، ۵ پروژه شهرداری قزوین به مناسبت نیمه شعبان و روز ملی شوراها ظهر امروز(پنج شنبه) با حضور مسعود نصرتی شهردار قزوین، سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولان شهری و استانی افتتاح شد مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

کلنگ پروژه خانه فرهنگ چوبیندر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در مساحت ۷۵۰ مترمربع در ۲ طبقه به زمین زده شد.

در ادامه این مراسم مرکز علم و خلاقیت کار نو در متراژ 200 مترمربع و با اعتبار 50 میلیون تومان و با هدف آشنایی کودکان با مفاهیم علمی با رویکرد سرگرمی و جذابیت به بهره‌برداری رسید.

همچنین مجموعه ورزشی شهدای چوبیندر در ناحیه چوبیندر در متراژ ۶۳هزار و ۵۰۰مترمربع و با اعتبار ۵۵۰میلیون تومان به بهره برداری ‌رسید.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی به کمبود امکانات ورزشی در ناحیه شهری چوبیندر اشاره کرد و گفت: احداث این مجموعه ورزشی در این منطقه حرکت ارزشمندی است که موجب شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان چوبیندر می‌شود.

داود محمدی افزود: مجموعه شهرداری باید توجه بیشتری به مناطق محروم و جنوبی شهر داشته باشد.

مرکز علم و خلاقیت ستارگان در زمینی به مساحت ۶۰۰مترمربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال برای تهیه زمین و ۲۵۰میلیون تومان بابت عملیات عمرانی و تجهیزات در حوزه کودک و آموزش شهروندی هنری و علمی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم اظهارکرد: ارزش ملک خانه فرهنگ ستارگان یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و تاکنون 400 میلیون سرمایه‌گذاری در این محل صورت گرفته است.

سعید وزیری‌نژاد خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چهار مجموعه خانه شطرنج در پارک ملت، یک زمین اسکیت، مرکز علم و خلاقیت و خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت نیمه شعبان افتتاح خواهد شد.

اضافه شدن۱۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده امروز بود؛ این آمبولانس‌ها با اعتبار ۳ میلیارد ریال خریداری شده و در اختیار سازمان قرار گرفته است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

یک شهروند / ۰۸ ارد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

کلنگ زنی وقیچی کردن از هر ننه قمری بر می آید.آقایان نماینده مجلس و اعضای شورای قزوین اگر راست می گویند وفقط در مراسم ختم وختنه سوران و خورد وخوراک جشنواره آب وآش وماست ودوغ ومراسمات بیهوده دیگرخودی نمایش می دهند وظیفه اصلی خود را در اجرای مصوبه سال 1384 مجلس شورای اسلامی در انتقال زندان به خارج از شهرک انجام دهند لابد قانون گذارفلسفه ودلیل مصوب خود رازمینه ساز و علت العلل مشکلات امنیتی واجتماعی ،آسیب های روحی وروانی،زمینه سازی جرم وبزه،گسترش مداوم محدوده اولیه در زمینهای کشاورزان می باشد
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان