۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امروز بازار نفت در دستان ایران است/ ظرف ۳ سال به اندازه ۱۰ سال سلاح راهبردی تولید کردیم
کد خبر: ۲۴۲۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳ ساعت: ۲۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

ادعای روحانی در میتینگ انتخاباتی:

امروز بازار نفت در دستان ایران است/ ظرف ۳ سال به اندازه ۱۰ سال سلاح راهبردی تولید کردیم

روحانی در میتینگ انتخاباتی خود در قزوین مدعی شد: این دولت هم اکنون از نظر تجهیزات نظامی پیشرفت قابل توجهی داشته است و ظرف سه سال به اندازه ۱۰ سال سلاح های راهبردی تولید کردیم.

امروز بازار نفت  در دستان ایران است/ ظرف ۳ سال به اندازه ۱۰ سال سلاح راهبردی تولید کردیم
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، حسن روحانی امشب (یکشنبه) در دیدار با مردم قزوین که در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شد، ضمن قدردانی از مردم بزرگوار و فهیم استان قزوین و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: آن امام همام با 14 سال زندان صبر و مقاومت را به مسلمانان آموخت که هیچ گاه نباید ناامید شویم و باید انتظار فرج و گشایش روزهای پر امید را بکشیم.

وی افزود: ما امروز آماده ایم برای حرکت و حماسه ای دوباره؛ این مهم نیست که چه کسی را برای رییس جمهوری انتخاب می کنیم.
رییس جمهور ادامه داد: بحث سر این است که آیا از امروز به بعد می‌خواهیم آزادی بیان را ادامه دهیم یا نه؟ آیا باز هم می‌خواهیم فضای امنیتی به دانشگاه ها برگردد یا نه؟

وی در ادامه گفت: بحث این است که آیا می‌خواهیم فضای جامعه ما بازتر شود یا نه؟ آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان را آغاز کنیم و سایه شوم جنگ را به کشور برگردانیم یا می‌خواهیم عزتمندی داشته باشیم؟ آیا میخواهیم آرامش در فضای بازار و اقتصاد حفظ شود یا نه؟

رییس کابینه دولت یازدهم اضافه کرد: بعضی ها فضای 4 سال پیش یادشان رفته است که در سال 926 میلیون تن گندم وارد می کردیم اما در سال 95 ما 3 میلیون تن گندم برای صادرات داشتیم.

روزانه 3 میلیون و 800 هزار بشکه نفت تولید می‌کنیم
وی عنوان کرد: در چهار سال گذشته جامعه ما بازار نفت را از دست داده بود و عربستان آن را تصاحب کرده بود اما امروز بازار نفت را به نفع ایران بار دیگر در دست گرفتیم.

این مقام مسئول تشریح کرد: هم اکنون روزانه 3 میلیون و 800 هزار بشکه نفت تولید می‌کنیم و بیش از یک میلیون از این نفت در صنایع هسته ای استفاده شده است. 

وی بیان کرد: این دولت هم اکنون از نظر تجهیزات نظامی پیشرفت قابل توجهی داشته است؛ به وزیر دفاع گفتم که به مردم بگوید در ظرف 3 سال به اندازه 10 سال سلاح های راهبردی را تولید کردیم.

رییس جمهور گفت: ما می‌خواهیم به عنوان یک کشور قدرتمند در فضای اقتصادی و کشاورزی بار دیگر قدرت خود را پس بگیریم و امروز در استان قزوین اعلام شد که تا پایان دولت 20 هزار هکتار پروژه آبیاری قطره ای به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: تخت بیمارستانی استان قزوین نیز یک هزار و 700 تخت است که دولت قول داده هزار تخت دیگر را به آن اضافه کند.
وی افزود: اگر حمایت رهبر انقلاب و حضور مردم نبود نمی توانستیم در جایگاه امروز قرار بگیریم.

طی این دولت دانشگاه‌های ما 4 پله علمی را طی کردند
روحانی افزود: آیا می خواهیم فقط شعار دهیم یا قصد داریم برای عزت ایران عمل کنیم؟
وی اذعان داشت: طی این دولت دانشگاه های ما 4 پله علمی را طی کردند و بین 25 کشور دارای رشد علمی شدیم.
رییس جمهور یادآور شد: وقتی دیدم یک ابلاغیه استخدامی بدون نام زنان منتشر شده آن را پاره کردم و گفتم باید زنان ما در همه عرصه ها حضور یابند.

وی افزود: آیا میخواهیم عزت و عظمت ایران در جهان ادامه دیم یانه؟ آیا میخواهیم به گذشته و مشکلات سیستم بانکی بازگردیم یا نه؟ امروز روز تصمیم گیری ملت است.

روحانی ادامه داد: انتخاب مردم ایران تنها تعیین کننده سرنوشت چهارسال کشور نیست بلکه سرنوشت دهه های آینده کشور به دست ملت غیور ایران رقم خواهد خورد.

رئیس جمهور اظهار کرد: میخواهم یک قول و وعده به ملت شریف ایران بدهم؛ چنانچه روحانی از طرف ملت بزرگ ایران شاسیته انتخاب بود این مسئولیت را بار دیگر بر دوش خواهد گرفت و برای اجرای خواسته های ملت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نکرد.

وی اضافه کرد: همه ما باید دست به دست هم داده، متحد شده و پشت سر رهبر و قانون اسلامی برای اجرای حقوق شهروندی ملت ایران تلاش کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه راه و مسیر ما روشن است، گفت: با شعار دوباره ایران ، دوباره اسلام، دوباره امید و با حمایت شما دوباره ادامه خواهیم داد.

وی در پایان اذعان کرد: ما طرح هایمان را نیمه تمام نمی گذاریم و برای عزت ملی راهمان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان