۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حمله قطری‌ها به کی‌روش +عکس
کد خبر: ۲۳۷۴۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

یک روز مانده به شروع مسابقه؛

حمله قطری‌ها به کی‌روش +عکس

یک رسانه قطری با انتقاد شدید از سرمربی تیم فوتبال ایران قبل از بازی با قطر، رفتار او را تلاش برای ایجاد تنش قبل از این مسابقه دانست و اعلام کرد تیم ایران بدون هیچ توجیهی دنبال حاشیه است.

حمله قطری‌ها به کی‌روش +عکس
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،یک رسانه قطری با انتقاد شدید از سرمربی تیم فوتبال ایران قبل از بازی با قطر، رفتار او را تلاش برای ایجاد تنش قبل از این مسابقه دانست و اعلام کرد تیم ایران بدون هیچ توجیهی دنبال حاشیه است.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۲۰:۳۰ فردا پنجشنبه و در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در دوحه به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در تهران با دو گل به سود ایران خاتمه یافت و حالا قطری ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا آن نتیجه را جبران کنند. رسانه های قطری هم دست به کار شده اند تا به هر طریقی که شده، تمرکز کادر فنی تیم ملی ایران را به هم بزنند.

در همین ارتباط، یک روزنامه قطری در شماره امروز خود یک روز مانده به شروع مسابقه، حمله شدیدی به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران داشته و رفتارهای او را تلاش برای ایجاد تنش و بر هم زدن تمرکز تیم قطر عنوان کرده است.

روزنامه «الرایه» با عنوان «ایرانی ها بدون هیچ توجیهی دنبال ایجاد مشکل هستند»، نوشت: «به نظر می رسد تیم ایران قبل از رویارویی با تیم ملی قطر به منظور ایجاد فشار روی بازیکنان عنابی، روی ایجاد مشکل بدون هیچ توجیهی اصرار و پافشاری دارد. مسئولان تیم ایران به دنبال به هم زدن تمرکز بازیکنان و اعضای تیم قطر به دلایل واهی و غیرمنطقی هستند که این امر پسندیده نیست. چنین حرکتهایی در بازی رفت در تهران و توسط جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش تکرار شده است.»

در ادامه این گزارش آمده است: «مسئولان تیم ایران از زمانی که به دوحه رسیده اند به دنبال ایجاد مشکل هستند. یکبار خواهان برگزاری تمرینات بدون حضور خبرنگاران و رسانه ها هستند و یکبار هم تمریناتشان را پشت درهای بسته برگزار می کنند؛ در حالی که می دانند تمرینات تیم قطر روی همه باز است.»

روزنامه الرایه همچنین مدعی شده فدراسیون فوتبال قطر هرآنچه که تیم ایران خواسته، فراهم کرده است: «فدراسیون فوتبال هم از روز یکشنبه که ایرانی ها به دوحه آمده اند، تمام امکانات لازم را برای این تیم فراهم کرده اند؛ از جمله در اختیار قرار دادن چند زمین تمرین تا بهانه ای به دست تیم ایران ندهند. فدراسیون همچنین شرایط عدم حضور رسانه ها در تمرین ایران را فراهم کرده است و بهترین و جدیدترین استادیوم ها را به این تیم داده.»

حمله قطری‌ها به کی‌روش +عکس

در بخش پایانی گزارش روزنامه قطری آمده است که مشکلات بدون توجیه و تنش هایی که کارلوس کی روش قبل از این مسابقه صورت می دهد، چیز جدیدی نیست مثل اظهارات غیر ورزشی او پیش از بازی رفت در تهران.



انتهای پیام/1404

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان