۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سال جدید با عزم جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم
کد خبر: ۲۳۷۳۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سال جدید با عزم جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با خداوند عهد و پیمان ببندیم تا سال جدید با عزمی جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم.

سال جدید با عزم جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین عصر روز گذشته(دوشنبه) در مراسم تحویل سال جدید که در جوار امام‌زاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از خدای متعال می‌خواهیم که در سال جدید حال ما را به بهترین حال تبدیل نماید.

وی تصریح کرد: اینجا نه تنها جوار امام‌زاده حسین (ع) و گلزار شهدای گرانقدر است، بلکه جوار مزار مؤمنانی هست که سال‌ها عبادت و بندگی پیشه کردند و اهل ذکر و تقوا بودند.

امام‌ جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بر سر مزار شهدا حاضر می‌شویم باید با آن‌ها عهد و پیمان ببندیم که در سال پیش رو به وظایف و رسالت‌هایمان عمل می‌کنیم و در رسالت‌های دینی و ایمانی خود کوتاهی نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: پیروی از راه شهداء همان اجرای وصیت شهداء و آرمان‌های بلند آن عزیزان است که اقامه نماز، اهتمام به اجرای ارزش‌های دینی، برگزاری نماز اول وقت و نماز جماعت، اهمیت به اجتماعات دینی و اخلاق خانواده از جمله آنهاست.

وی با بیان این‌که هر روزی که معصیت نکنیم، عید محسوب می‌شود، گفت: با خداوند عهد و پیمان ببندیم تا سال جدید با عزمی جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم.

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که امسال را سال پر خیر و برکتی برای مردم قرار دهد و مشکلات پیش روی جامعه را برطرف نماید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان