۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین طرح ارتقای سطح سلامت ویژه دانش‌آموزان اتباع خارجی اجرا شد
کد خبر: ۲۳۶۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سلامت آموزش و پرورش قزوین:

طرح ارتقای سطح سلامت ویژه دانش‌آموزان اتباع خارجی اجرا شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ارتقای سطح سلامت اتباع خارجی ویژه ۳۰۴ نفر از دانش‌آموزان بیان کرد: در این طرح مباحث مربوط به سلامت و تندرستی در ۸ جلسه آموزشی برای دانش‌آموزان اتباع خارجی و ۴ جلسه آموزشی برای اولیای آنها ارائه شد.

طرح ارتقای سطح سلامت ویژه دانش‌آموزان اتباع خارجی اجرا شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، عین‌اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه این اداره با اشاره به برنامه‌های طرح ارتقاء سلامت در مدارس استان، گفت: مراسم اختتامیه طرح آموزش سلامت اتباع خارجی با حضور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان و همچنین معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

وی افزود: این طرح ویژه 304 نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس استان اجرا شد و در این طرح مباحث مربوط به سلامت و تندرستی در 8 جلسه آموزشی برای دانش‌آموزان اتباع خارجی و 4 جلسه آموزشی برای اولیای آنها ارائه شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی والدین و دانش‌آموزان اتباع خارجی با مباحث بهداشت فردی، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، تغذیه، ایمنی و تحرک بدنی می‌باشد.

صادقی اضافه کرد: در این برنامه ضمن بازدید از روند اجرای طرح و نحوه آموزش مدرسین سلامت، بسته‌های بهداشتی تهیه شده توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان، به کلیه شرکت کنندگان اهدا شد.

گفتنی است؛ این برنامه آموزشی از تاریخ 10 لغایت 25 اسفند ماه به مدت 15 روز در سه واحد آموزشی استان برگزار شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان