۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اردوهای جهادی با محوریت "روشنگری فرهنگی" در ایام عید برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۳۵۲۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر کارگروه عفاف و حجاب قزوین:

اردوهای جهادی با محوریت "روشنگری فرهنگی" در ایام عید برگزار می‌شود

دبیر کارگروه عفاف و حجاب قزوین بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و رسالت ما در کارگروه عفاف و حجاب به فرهنگ سازی در حوزه زندگی عفیفانه، اقدام به برگزاری اردوهای جهادی با همکاری سازمان بسیج سازندگی کردیم.

اردوهای جهادی با محوریت "روشنگری فرهنگی" در ایام عید برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فاطمه محمدبیگی دبیر کارگروه عفاف و حجاب قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) در مراسم رونمایی از کتاب "اتاق 24" در سالن اجتماعات حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: خانواده شهدا فخر دنیا و آخرت ما هستند و برکت خون این شهدا تا به امروز جامعه ما را سیراب کرده است.

وی افزود: مادر به عنوان ستون یک خانواده تربیت کننده نسلی است که از پیش از انقلاب تا به امروز حافظ دستاوردهای اسلام و انقلاب بوده است و هم اکنون دشمن به دنبال رخنه در خانواده و زندگی عفیفانه است تا با این اقدام به فروپاشی ایران اسلامی اقدام کند.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و رسالت ما در کارگروه عفاف و حجاب به فرهنگ سازی در حوزه زندگی عفیفانه، اقدام به برگزاری اردوهای جهادی با همکاری سازمان بسیج سازندگی کردیم.

وی ادامه داد: این اردوهای جهادی مزین به نام "شهید حجت اسدی" است که از هشتم تا 11 فروردین ماه در روستاهای استان و مناطق محروم حضور پیدا می‌کنیم تا خدمات فرهنگی برای آنها داشته باشیم.

راه اندازی موزه شهید بابایی در قزوین
فاطمه اشدری رئیس مجمع بسیج جامعه زنان قزوین در ادامه این مراسم اظهار کرد: ما معتقدیم بانوان ریشه‌های تنومند درختی هستند که ریشه‌های خانواده در وجود آنها رشد پیدا می‌کند و هویت می‌یابد.

وی افزود: حریم اسلام ابتدا در دامان زنان مسلمانان و مادران شهدا شکل می‌گیرد؛ زیرا آنها حاضر می‌شوند عزیزترین موجودی خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب به مادین جنگ بفرستند.

این عضو شورای شهر قزوین اذعان کرد: چاپ کتاب "اتاق 24" کمترین اقدامی بود که شورای و شهرداری قزوین در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت مادران و خانواده‌های شهدا در قزوین انجام داد.

وی ابراز کرد: شورا و شهرداری قزوین در حوزه دفاع مقدس با انجام اقداماتی چون نصب تابلوهای شهدا در خیابان‌ها و معابر اصلی، ایجاد زائرسرای خرمشهر، ایجاد خانه شهید ابوترابی، تملک خانه شهید بابایی و تبدیل آن به موزه در راستای پاسداشت شهدا قدم برداشته اشت.

اشدری عنوان کرد: در پروژه‌ای مشترک از سپاه و بسیج و آموزش و پرورش درخواست کردیم که برای آشنایی نسل جوان ما با شهدا و ایثارگران، پروژهای برای آنها تعریف کنند تا هر دانش آموز با شهیدی ارتباط بگیرد و مقاله‌ای از زندگینامه وی تهیه و سرکلاس قرائت کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان