۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استاندار قزوین صعود تیم والیبال "سپهرالکتریک" به لیگ برتر را تبریک گفت
کد خبر: ۲۳۳۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۹ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی؛

استاندار قزوین صعود تیم والیبال "سپهرالکتریک" به لیگ برتر را تبریک گفت

استاندار قزوین با صدور پیامی، صعود تیم والیبال سپهرالکتریک به لیگ برتر باشگاه های کشور را تبریک گفت.

 استاندار قزوین صعود تیم والیبال "سپهرالکتریک" به لیگ برتر را تبریک گفت
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ فریدون همتی با صدور پیامی پیروزی تیم والیبال سپهر الکتریک قزوین در دور نهایی مسابقات لیگ دسته یک و صعود به رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را تبریک گفت.

متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، بار دیگر شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان ولایتمدار و شهیدپرور قزوین بودیم.

پیروزی غرورآفرین و شوق‌برانگیز تیم والیبال سپهرالکتریک استان قزوین در مقابل مقاومت فرمانداری مهاباد در دور نهایی مسابقات لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بعد از نزدیک به ۱۰ سال موجب شادی و مسرت هم استانی‌های عزیز و مایه مباهات جامعه ورزش بویژه دوستداران و هواداران والیبال استان قزوین شد.

در ادامه این پیام آمده است: این موفقیت درخشان و صعود مقتدرانه را صمیمانه به بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم سپهر الکتریک و همه ورزش دوستان تبریک گفته و تداوم این پیروزی‌ها را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم موفقیت‌های این تیم الگویی مناسب برای تقویت رویکرد علمی و برنامه محور در سایه همدلی و تلاش مضاعف مسئولین و دست اندرکاران حوزه ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان باشد.
فریدون همتی؛ استاندار قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان