۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فتنه استاندار از فتنه سال ۸۸ به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر است
کد خبر: ۲۳۱۹۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

یادداشت دانشجویی؛

فتنه استاندار از فتنه سال ۸۸ به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر است

آقای استاندار! مردم برای حفظ دین خود انقلاب کردند و ۳۸ سال است با مشت های گره کرده مدافع آن هستند، مراقب باشید با صحبت‌هایتان به زباله دان تاریخ نظام نپیوندید.

فتنه استاندار از فتنه سال ۸۸ به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، مهدی ابراهیمی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مسول سابق حوزه  بسیج دانشجویی در واکنش به سخنان استاندار خراسان جنوبی و خطبه های نمازجمعه این هفته در بیرجند یادداشتی به شرح زیر نوشت:

در این دنیا از بوی تعفن بعض از آخوند های فاسد دنیا در عذاب است.  ما طرفداری از عمامه نمیکنیم ما طرفداری از اسلام میکنیم.  ( صحیفه امام،  ج 1،  ص 279)  

امسال سال اقدام و عمل نامگذاری شده که در ماه پایانی آن قرار داریم و خواسته ی رهبر معظم انقلاب و مردم از مسولین دولتی این است که بیایند و توضیح دهند که در جهت تحقق این هدف عظیم چه کارهایی انجام داده اند... 

اما جای بسی تعجب و تاسف است که عده ای قلیل بر طبل تو خالی آشتی ملی می کوبند،  این به مصابه ی آن است که دوباره به دزدان سر گردنه اجازه دهیم که با در دست گرفتن مناصب دولتی هدف نیمه تمام خود را تمام کنند... هرگز * هرگز ملت فهیم و غیور ایران از یک ناحیه دو بار ضربه نخواهد خورد و با توهین کنندگان به حرمت عاشورا آشتی نخواهند کرد. 

 اظهارات قابل تامل استاندار خراسان جنوبی در مورد یادواره شهدا مانند نمک پاشیدن بر زخم خانواده های معزز شهدا بود.  اقای استاندار شما از مقام شهیدان چه می فهمید؟ شما از یتیمی فرزندانشان چه می فهمید؟  تا به حال هرگز فکر کرده اید که برای صندلی ایی که بر آن تکیه کرده اید چندین شهید گرانقدر از تمام وجودشان گذشته اند که اینطور نابخردانه سخن رانده اید؟   

دغدغه ی جدید شما بعنوان استاندار خراسان جنوبی شده رقص مرد و زن و لطمه نزدن آن به اسلام؟  *شما در حدی نیستید که راجب موضوعات شرعی نظر دهید،  شما چکاره اید؟ *،  حلال یا حرام بودن آن را شما مشخص میکنید یا افعال رئیس جمهور؟ مگر رییس جمهور مرجع تقلیدند که ایشان را ملاک گوش کردن موسیقی می دانید؟  ایشان اگر عرضه داشتند آن خسارت محض و آن دروغ محض را بعد از سه و نیم سال تحویل ملت نمیدادند که حالا طرفدارانشان از اینکه دست دولت خالی است دهان منتقدان را با طرح دو فوریتی مضحک خود ببندند.  

مردم برای حفظ دین خود انقلاب کردند و 38 سال است با مشت های گره کرده مدافع آن هستند،  مراقب باشید با صحبتهایتان به زباله دان تاریخ نظام نپیوندید....  

از امام جمعه محترم بیرجند انتظار میرفت تا روز گذشته در خطبه های نماز جمعه خود در مورد توهین استاندار به دین اسلام موضع گیری سخت تری اتخاذ کنند، امام جمعه یک شهر باید حافظ دین مردم باشد و در جایی که به دین توهین شود بطور سخت گیرانه و قاطعانه برخورد کند که متاسفانه بعد از سخنان عجیب و تحلیل هاى غلط ایشان در مورد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی این انتظار بیجایی بود... 

دیگر مسولین استان بدانند فتنه استاندار از فتنه سال 88 به مراتب سخت تر و سنگین تر است و باید جلوی این نفوذ فرهنگی گرفته شود در غیر اینصورت مردم متدین استان وجود چنین مسولانی را برنخواهند تابید.  

 والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان