۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آقاي عارف! برهم زدن سخنراني معمولي ٢ سال زندان دارد؛ بر هم زدن نظم عمومي كشور توسط سران فتنه مستحق چند سال حبس است؟!
کد خبر: ۲۳۱۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

در حاشيه يك بام و دو هواي اصلاح طلبان؛

آقاي عارف! برهم زدن سخنراني معمولي ٢ سال زندان دارد؛ بر هم زدن نظم عمومي كشور توسط سران فتنه مستحق چند سال حبس است؟!

چگونه است كه محمدخاتمي بدون عذرخواهي و رد صريح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و همچنين بدون كوچكترين مجازاتي به دليل وارد كردن هزينه هاي سنگين به نظام و مردم از راه هاي مختلف خواهان بازگشت به عرصه سياسي كشور است و در مقابل جلب توجه به واسطه ايراد سوال در يك مراسم معمولي، حبسي دوساله به دنبال دارد؟

آقاي عارف! برهم زدن سخنراني معمولي ٢ سال زندان دارد؛ بر هم زدن نظم عمومي كشور توسط سران فتنه مستحق چند سال حبس است؟!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پرده اول: حدود 10 روز پیش بود که رئیس دولت اصلاحات در دیدار  با جمعی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان از خطرات دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید دولت آمریکا سخن گفت و خواستار همبستگی بیشتر همه گرایش‌ها و نیروهای کشور برای مقابله با ترامپ شد. خاتمی چنین طرحی را آشتی ملی نام گذاری کرد و از همه خواست که در گذشته نمانده و و به جلو نگاه کنند.

طرح "آشتی ملی" با استقبال برخی از اصلاح طلبان و مجرمان حوادث پس از انتخابات سال 88 مواجه شد تا بتوانند بدون هیچ عذرخواهی رسمی و عدم اعراف به نبود تقلب در انتخابات، باز هم به عرصه سیاست کشور برگشته و نقش آفرینی نمایند. این در حالی است که این افراد با فتنه آفرینی های خود در سال 88 نظام را به لبه پرتگاه سقوط برد.

با این وجود طرح بازگشت بدون هزینه فتنه گران به نظام یا همان "آشتی ملی" با موضع گیری صریح و قاطعانه رهبر  معظم انقلاب در نطفه خفه شد و تکلیف همگان در این خصوص روشن گردید.حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.

پرده دوم: فراکسیون امید در فاصله چند ماه مانده تا انتخابات طرحی دوفوریتی با عنوان "طرح تامین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی " را تهیه و تدوین نمود که در بخش از آن آمده است: هر کسی با هر اقدامی اعم از طرح سؤال یا غیر آن در مراسم سخنرانی موجبات توقف یا جلب توجه به خود و یا تشنج شود به حبس از 6 ماه تا دو سال محکوم می‌‌گردد.

این طرح که یادآور دوران خفقان سلسله پهلوی می باشد توسط افرادی به نگارش درآمده است که همواره فریاد آزادی بیان و شعار "زنده باد مخالف من" آنها گوش فلک را کر می کرده و حال خواستار زندانی کردن سوال کنندگان آن هم در شرایطی که کتمر از سه ماه به انتخابات مانده است می کنند که نشان از برنامه ریزی اصلاح طلبان برای فرار از سوالات مردم، دانشجویان و نخبگان دارد.

فارغ از اهداف پس پرده هر دو طرح فوق که جای سخن فراوانی داشته ومطلبی جدا می طلبد اما خوب است که اصلاح طلبان حاضر در مجلس  که ایراد سوال، جلب توجه در مراسم و برهم زدن سخنرانی ها را مستحق 6 ماه تا دو سال حبس می دانند پاسخ دهند که بر هم زدن نظم عمومی کشور توسط میر حسین موسوی، محمد خاتمی  مهدی کروبی مستحق چند سال زندان است؟!

چگونه است كه محمدخاتمي بدون عذرخواهي و رد صريح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و همچنين بدون كوچكترين مجازاتي به دليل وارد كردن هزينه هاي سنگين به نظام و مردم از راه هاي مختلف و اميدواركردن دشمنان جمهوري اسلامي به نابودي نظام خواهان بازگشت به عرصه سياسي كشور است و در مقابل جلب توجه به واسطه ايراد سوال در يك مراسم معمولي ، حبسي دوساله به دنبال دارد؟

چگونه است كه آقاي عارف از بازگشت محمد خاتمي با چنين كارنامه اي استقبال كرده و از طرفي در آستانه انتخابات رياست جمهوري اينگونه شمشير را براي مطالبه گران از رو مي بندد؟!




انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان