۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور "گشت‌های روزانه" در طرح نوروزی تعزیرات
کد خبر: ۲۳۱۷۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۱:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اعلام کرد:

حضور "گشت‌های روزانه" در طرح نوروزی تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: طرح نوروزی از اول اسفندماه آغاز شده و تا پایان سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت، در این مدت گشت‌های مشترک روزانه فعالیت دارند.

حضور "گشت‌های روزانه" در طرح نوروزی تعزیرات
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز  شب گذشته(جمعه) جلسه سالانه اتحادیه صنف کفاشان با حضور اعضا این صنف و مسئولان مرتبط استانی در مسجد آمنه خاتون قزوین برگزار شد.

در این جلسه مسئولانی از اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و تجارت و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین حضور داشتند.

محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در این جلسه با اشاره به ایام پایانی سال اظهار کرد: در این ایام اصناف رعایت حقوق مصرف کننده را در اولویت کاری خود قرار دهند و با رعایت قوانین صنفی از هر گونه سو ءستفاده برخی صنوف متخلف جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: نگهداری، عرضه و مصرف کالای قاچاق ممنوع است و از آنجا که کالای قاچاق لطمات سنگین و جبران ناپذیری به پیکره اقتصاد و اشتغال کشور وارد می‌کند و علت اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی شده است باید مردم نسبت به مصرف کالاهای داخلی، تشویق شوند.
 

این مسئول تصریح کرد: با پایین آوردن هزینه‌های تولید، حمایت از تولیدکننده و نظارت بر مرزها و مبادی ورودی می‌توانیم قاچاق را ریشه کن کنیم.

احمدی بیان کرد: طرح نوروزی از اول اسفندماه آغاز شده و تا پایان سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مدت گشت‌های مشترک روزانه همراه با شعب مستقر کشیک فعالانه به انجام مسئولیت خواهند پرداخت.

احمدی تاکید کرد: وظیفه تعزیرات حکومتی نظارت و بازرسی نیست و تکریم ارباب رجوع سرلوحه جزو وظایف این دستگاه است، در 10 ماهه سال جاری حدود 8000پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختوم شده که در زمینه کالا و خدمات بیشتر تخلفات به گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت مربوط است.

وی در پایان گفت: تعزیرات حکومتی در کنار اصناف خوش انصاف است و با اندک متخلفانی که حقوق مصرف کننده را رعایت نمی کنند برخورد قانونی خواهد کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان