۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جزئیات مرگ مصدوم حادثه انفجار در نوروزیان و تفاهم‌نامه‌هایی که روی کاغذ مانده‌اند
کد خبر: ۲۳۱۷۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۱:۱۷ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

جزئیات مرگ مصدوم حادثه انفجار در نوروزیان و تفاهم‌نامه‌هایی که روی کاغذ مانده‌اند

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

جزئیات مرگ مصدوم حادثه انفجار در نوروزیان و تفاهم‌نامه‌هایی که روی کاغذ مانده‌اند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید  


طرح شعار "آشتی ملی"برای پوشاندن ننگ فتنه و فتنه‌گران است/ تحریم‌های آمریکا هنوز پابرجاست

امام جمعه قزوین عنوان کرد: هدف دیگر طرح شعار "آشتی ملی" پوشاندن ننگ فتنه و فتنه گران بود در حالی که فتنه گران در سال 88 ناامنی برای مردم به وجود آوردند و حتی این افراد لیاقت توبه را پیدا نکردند.


مرگ مصدوم ناشی از انفجار منزل مسکونی در نوروزیان/ مدیر بیمارستان شهید رجایی از علت فوت دختر جوان می‌گوید
صبح قزوین از علت مرگ مصدوم ناشی از انفجار منزل مسکونی در نوروزیان گزارش می‌دهد این حادثه در 10 بهمن ماه سال جاری در قزوین رخ داد.


پلمپ هزار و 518 واحد متخلف صنفی در سال جاری
پلیس امنیت استان قزوین با اشاره به نظارت بر واحدهای صنفی توسط پلیس اماکن، اعلام کرد: هزا ر و 518 واحد متخلف در سال جاری پلمپ شدند.


واحد تولیدی "ایران چوب" مورد بازدید قرار گرفت
با حضور مسئولان استانی و کشوری واحد تولیدی "ایران چوب" مورد بازدید قرار گرفت.


کارگرانی که خواب شیرین استانداری را مخدوش می‌کنند/ قشر مظلومی که تریبون ندارند
اهمیت پرداخت رسانه ای به مشکلات کارگران آنجا اهمیت بیش تری می‌یابد که با وجود سیاست‌های دولت تدبیروامید، باید از حمایت دولت در این زمینه ناامید شد و خود دستکم با بازتاب درد و رنج کارگران صدای آنها را به گوش سنگین برخی از مسئولان رساند.


درمان "پیش فعالی" با طب سنتی/ با طبع‌شناسی رفتار اطرافیان خود را پیش‌بینی کنید
در سمینار تغدیه سالم مطرح شد که بیماری پیش فعالی به دلیل صفرای زیاد است که متاسفانه پزشکان با استفاده از داروهای آرام بخش سردی مغز را زیاد می‌کنند، با استفاده از خاک شیر، خرفه می‌توان این کودکان را درمان کرد.


بسیاری از تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی قزوین با کشورهای خارجی فقط روی کاغذ مانده است
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: قزوین با شهرهای مختلف هشت کشور خارجی از جمله کابل، قرقیزستان، ترکیه، ارمنستان، چین، پرتقال، ایتالیا و آنتالیا خواهرخواندگی امضا کرده است؛ اما به نظر می‌رسد بسیاری از آن تفاهم نامه‌ها هنوز روی کاغذ مانده و عملیاتی نشده است.


۱۰۰ اختیار به استانداران تفویض شد/ به دنبال اجرای انتخابات الکترونیکی در سال آینده هستیم
قائم مقام وزیر کشور در قزوین با بیان اینکه ۱۰۰ اختیار به استانداران تفویض شد، عنوان کرد: بستر لازم برای برگزاری انتخابات در کشور فراهم می‌شود و امیدواریم بخشی از این رویداد مهم به صورت الکترونیکی باشد که جزئیات آن در اینده مشخص خواهد شد.


سالانه 900 كيلوگرم عسل طبیعی توليد می‌کنم

كارآفرين قزوينی عنوان کرد: به كمك فرزندانم توانسته ام كه در سال 900 كيلوگرم عسل توليد و درآمد بالغ بر 45 ميليون تومان كسب كنم.


مرغ‌فروش متخلف به جریمه نقدی و ممنوعیت اشتغال محکوم شد

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین عنوان کرد: مرغ فروش متخلفی در قزوین به 60میلیون ریال جریمه نقدی و 3سال ممنوعیت اشتغال محکوم شد.


سِر جانفشانی حضرت زهرا(س) دفاع از حریم ولایت بود
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین با بیان اینکه سِر جانفشانی حضرت زهرا دفاع از ولایت بود، اذعان کرد: برای داشتن سبک زندگی اسلامی باید مولفه‌های زندگی فاطمی را بررسی کرده و با شناسایی آنها این موارد را در زندگی به کار ببندیم.


دستگاه قضایی قاطعانه در برابر هجمه‌های استکبار جهانی ایستاده است
دادستان قزوین عنوان کرد: امروز ما شاهدیم که استکبار جهانی تلاش گسترده ای را علیه نظام دارد لذا حفاظت از این نظام و دستآوردهای آن هر روز که از آن می‌گذرد سخت تر می‌شود و دستگاه مقتدری چون قوه قضاییه در برابر این اقدامات ایستاده است.


واحدهای آلاینده تاکستان اخطاریه گرفتند
در راستای نظارت و پایش واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی به 2 واحد صنعتی و یک شهرک صنعتی به دلیل ایجاد آلودگی محیط زیست و عدم توجه به رعایت قانون ، اخطار دریافت کردند.


شهرداری تنها وظیفه جمع‌آوری متکدیان را دارد نه کودکان کار/ بهزیستی رسیدگی کند
مدیر حوزه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین عنوان کرد: لزوم دخالت دستگاه‌های مرتبط با امور اتباع به ویژه اتباع افغانی ضروری است و شهرداری تنها وظیفه جمع آوری متکدیان را دارد؛ نه کودک کار.


شهرستان بوئین زهرا صادرکننده ۶۰۰ تُن کشمش ارگانیک به هلند است
دبیر کمیته ارگانیک جهاد کشاورزی قزوین گفت: در منطقه‌ای از شال و بوئین‌زهرا کشاورزان از سم و کودهای شیمیایی استفاده نمی‌کردند که یک شرکت هلندی بعد از انجام تست‌های لازم مدرک ارگانیک بین‌المللی برای این مزرعه صادر کرد.


تهدیدات ترامپ یک بلوف سیاسی است/ دولتمردان در مقابل غربی‌ها مواضع عملیاتی داشته باشند
عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه تهدیدات ترامپ بیشتر یک بلوف سیاسی است، گفت: دولتمردان باید مواضعی اتخاذ کنند که هم بازدارنده و هم عملیاتی باشد.


کشف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در قزوین
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان از کشف و معدوم سازی 500 کیلوگرم گوشت فاسد در قزوین خبر داد.


ایجاد موزه "تاریخ تمدن جهان اسلام" در محله سردار قزوین
مدیرکل راه و شهرسازی از انعقاد تقاهم نامه ای میان شرکت عمران بهسازی شهری ایران، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری قزوین جهت بازآفرینی و باز زنده سازی محلات سردار، دیمج و خانه های تاریخی قزوین خبر داد.


تکلیف اموال مردم نباید به رأی پرونده گره بخورد
دادستان قزوین عنوان کرد: در آئین نامه‌های موجود به روشنی مسائل مرتبط تبیین شده است بنابراین نباید تکلیف اموال مردم به رأی پرونده گره بخورد.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان