۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین طرح شعار "آشتی ملی"برای پوشاندن ننگ فتنه و فتنه‌گران است/ تحریم‌های آمریکا هنوز پابرجاست
کد خبر: ۲۳۱۶۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

طرح شعار "آشتی ملی"برای پوشاندن ننگ فتنه و فتنه‌گران است/ تحریم‌های آمریکا هنوز پابرجاست

امام جمعه قزوین عنوان کرد: هدف دیگر طرح شعار "آشتی ملی" پوشاندن ننگ فتنه و فتنه گران بود در حالی که فتنه گران در سال ۸۸ ناامنی برای مردم به وجود آوردند و حتی این افراد لیاقت توبه را پیدا نکردند.

طرح شعار "آشتی ملی"برای پوشاندن ننگ فتنه و فتنه‌گران است/ تحریم‌های آمریکا هنوز پابرجاست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عایدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های سیاسی- عبادی این هفته نمازجمعه شهر قزوین با اشاره به طرح شعار "آشتی ملی" در کشور اظهار کرد: طرح این شعار برای از بین بردن وحدت بین مردم صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: هدف دیگر طرح شعار "آشتی ملی" پوشاندن ننگ فتنه و فتنه گران بود در حالی که فتنه گران در سال 88 ناامنی برای مردم به وجود آوردند و حتی این افراد لیاقت توبه را پیدا نکردند.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: رحم و مروت مردم و نظام به فتنه گران بود که آنها را در حبس نگه داشته‌اند؛ فتنه گران باید قدر صبوری مردم و رهبر معظم انقلاب را بدانند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: طرح شعار "آشتی ملی" نشان دادن چراغ سبزی به دشمنان است تا آنها توطئه‌های خود را برای مقابله با ایران تقویت کنند.
وی اضافه کرد: بیان این شعار در عرصه سیاسی کشور هم در ادامه همان چراغ سبز نشان دادن به دشمن است که یعنی زمینه برای فعالیت و توطئه گری شما در داخل فراهم است.

ملت ایران هیچ وقت با دشمنان خود آشتی نخواهند کرد
عابدینی بیان کرد: امروز کسانی شعار "آشتی ملی" را در کشور مطرح کرده‌اند که لشگریان بی ادعای فتنه گران هستند؛ اما مردم نشان دادند که به آشتی ملی نیاز ندارند زیرا ملتی که امام حسین(ع) دارد نیازی به دشمنان ندارد.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ وقت با دشمنان خود آشتی نخواهند کرد؛ اذعان کرد: منافقان از مواردی چون مقدسات مردم، آشتی ملی، حقوق شهروندی و وطن پرستی سوءاستفاده می‌کنند تا به ایران ضربه بزنند ما باید هوشیار باشیم.
امام جمعه قزوین ابراز کرد: ضربه زدن به مومنان و بسترسازی به نفع دشمنان، ایجاد دودستگی و اختلاف بین اقشار مختلف مردم از مهمترین اهداف منافقان است، باید نفاق را شناخت و در مقابل آن موضع گیری کرد.
وی تصریح کرد: خداوند گواهی و شهادت می‌دهد که فریب منافقان را با هر ترفندی همچون ایجاد مذاکره برای جلوگیری از جنگ را نخوریم و بدانیم که با این ادعاها و غلط‌های بی جای آمریکا، هم اکنون تحریمی از کشور برداشته نشده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان