۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تیم منتخب مسابقات هندبال دانشجویی به ایتالیا اعزام می‌شود
کد خبر: ۲۳۱۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره):

تیم منتخب مسابقات هندبال دانشجویی به ایتالیا اعزام می‌شود

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: ۱۴ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که تیم منتخب به مسابقات جهانی دانشجویان ایتالیا اعزام می‌شود.

تیم منتخب مسابقات هندبال دانشجویی به ایتالیا اعزام می‌شود
عباس صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال دانشجویی در قزوین اظهار کرد: مسابقات قهرمانی هندبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) افزود: این مسابقات از 26 بهمن ماه آغاز شده و تا 4 اسفندماه ادامه دارد که مراسم افتتاحیه نیز روز گذشته برگزار شد.

وی عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی هندبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها 14 تیم با 250 بازیکن از دانشگاه‌های سراسر کشور به رقابت با هم خواهند پرداخت که تیم‌های حاضر در مسابقات، در هتل ورزش اسکان دارند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته فنی در این مسابقات وجود دارند تا با معرفی تیم منتخب، سال آینده به مسابقات جهانی دانشجویان ایتالیا اعزام شود.

صادقی سطح این دوره از مسابقات را بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: در مجموع 143 دانشگاه و موسسات عالی در
کشور وجود دارد که این 14 تیم منتخب دانشگاه‌های سراسر کشور هستند.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در پایان بیان کرد: رقابت‌های هندبال در بخش دختران نیز در دانشگاه سبزوار با حضور 13 تیم برگزار شد که از قزوین تیمی در این دوره از مسابقات حضور نداشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان