۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مراسم بهره‌برداری از بالگرد دایمی هلال احمر قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۲۹۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مراسم بهره‌برداری از بالگرد دایمی هلال احمر قزوین برگزار شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی مراسم بهره‌برداری از بالگرد جدید هلال احمر قزوین برگزار شد.

مراسم بهره‌برداری از بالگرد دایمی هلال احمر قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مراسم بهره برداری از بالگرد جدید هلال احمر با حضور آقای مصطفی محمدیون دبیرکل هلال احمر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات و فرحناز رافع رییس سازمان امور داوطلبان کشور، همتی استاندار قزوین و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) در محل خدمات هواپیمایی قزوین برگزار شد.

فریدون همتی استاندار قزوین در این مراسم گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و حجم حوادث و معین بودن این استان برای پایتخت، وجود یک بالگرد دایمی از نیازهای اساسی بود تا در زمان حوادث بتواند پشتیبانی امدادی کند.

وی افزود: در رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و با تعهد ما نسبت به تامین آشیانه دایمی، توانستیم یکی از بالگردهای جدید جمعیت هلال احمر کشور را با هزینه 400 میلیارد ریال به خود اختصاص دهیم.

باید برای ساختمان‌های فرسوده کشور تدبیری کرد
استاندار گفت: خرید این بالگردهای جدید گام ارزشمند دیگری از سوی دولت بود که در راستای خدمات دهی به روستاها و شهرها و مسافران راه های استان است و در زمان حوادث به سرعت امدادرسانی می‌کند.

وی ادامه داد: هرکدام از امکانات مربوط به حوزه امداد جایگاه خاصی در امدادرسانی دارد و این امکان شرایط خوبی را برای ورود سریع به حوادث فراهم و یکی از شاخص خای مهم در توسعه و پیشرفت به حساب می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: در کنار این بالگرد یک فروند دیگر نیز در اورژانس استان وجود دارد که می تواند به کمک نیروهای امدادی استان بیاید.

استاندار قزوین اظهار کرد: ساختمان پلاسکو ما را نسبت به وقوع حوادث هوشیارتر کرد و باید بدانیم که اگر آینده نگری هم از سوی مردم و هم مسئولان وجود نداشته باشد تمام ساختمان‌های فرسوده کشور در معرض خطر خواهند بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان