۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین آخوندی به مردم بلوچستان توهین کرده، حتی عذرخواهی هم پذیرفته نیست
کد خبر: ۲۲۹۱۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم خاش:

آخوندی به مردم بلوچستان توهین کرده، حتی عذرخواهی هم پذیرفته نیست

نماینده مردم خاش در مجلس عدم بازدید آخوندی از منطقه سیل زده بلوچستان با وجود سفر به چابهار را نوعی توهین به مردم این منطقه دانست و از احضار او به مجلس خبر داد.

آخوندی به مردم بلوچستان توهین کرده، حتی عذرخواهی هم پذیرفته نیست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر مشکلات عدیده مردم بلوچستان به دلیل فاجعه سیل رخ داده در این منطقه خاطرنشان کرد: آقای اخوندی وزیر راه به چابهار سفر کرد، اما به منطقه سیل زده بلوچستان نیامد تا مشکلات و مصائب مردم نجیب و مظلوم را از نزدیک لمس کند و برای آن اقدام عاجل کند.

وی این اقدام آخوندی را توهین به مردم بلوچستان دانست و افزود: حتی عذرخواهی آخوندی هم قابل قبول نیست. ما طرح سوال از این وزیر را در دستور کار قرار خواهیم داد و او را به مجلس احضار خواهیم کرد تا پاسخگوی این رفتار خود باشد.

این نماینده مجلس عدم ارائه هلیکوپتر از سوی دولت به ستاد مدیریت بحران استان را یکی از دلایل گستردگی فاجعه دانست و گفت: اگر ستاد مدیریت بحران استان از دولت هلی کوپتر دریافت کرده بود، مسافران و کشاورزانی که در سیل محاصره بودند نجات پیدا می کردند و دیگر نیاز نبود شب را در بیابان ها به صبح برسانند.

علی کرد از هیئت دولت خواست تا برای رفع مشکلات مردمی که زندگی خود را از دست رفته می بینند طرحی مصوب کند تا براساس آن کمک های بلاعوض در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد.

آب گرفتگی 70 درصد از مدارس و فضاهای آموزشی بلوچستان نکته دیگری بود که نماینده مردم خاش به آن اشاره کرد و افزود: دولت باید حساسیت بیشتری برای رفع معضلات مردم نجیب و مظلوم بلوچستان به خرج دهد.
انتهای پیام/2002

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان