۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مرحله دوم استعدادیابی خط تحریری در پایتخت خوشنویسی ایران برگزار شد
کد خبر: ۲۲۷۸۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۸ ساعت: ۲۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس انجمن خوش‌نویسان قزوین:

مرحله دوم استعدادیابی خط تحریری در پایتخت خوشنویسی ایران برگزار شد

رییس انجمن خوش‌نویسان قزوین از برگزاری مرحله دوم طرح استعدادیابی خط تحریری در قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران خبر داد.

مرحله دوم استعدادیابی خط تحریری در پایتخت خوشنویسی ایران برگزار شد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مهرزاد محصص مستشاری رئیس انجمن خوش‌نویسان قزوین در توضیح طرح استعدادیابی خط تحریری اظهار کرد: این طرح که با همکاری انجمن خوش نویسان قزوین و اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا شد.

وی افزود: یک هزار نفر دانش آموز در مرحله اول این طرح شرکت کردند که با همکاری مدیران مدارس، نمونه آثار خط تحریری خود را به انجمن خوش نویسان قزوین ارسال نمودند.

مستشاری در ادامه گفت: در این مرحله پس از داوری آثار تعداد ۲۰۰ اثر از ۲۰۰ دانش آموز برگزیده شد که جهت اجرای حضوری در روز پنجشنبه ۷ام بهمن‌ماه در انجمن خوش‌نویسان قزوین حضور پیدا کردند.

رئیس انجمن خوش‌نویسان قزوین اضافه کرد: پس از داوری نهایی توسط کارشناسان انجمن خوشنویسان قزوین، تعداد ۱۰۰ دانش آموز برگزیده و برتر انتخاب خواهند شد که طی مراسمی با حضور مسئولین استان مفتخر به دریافت لوح تقدیر، جایزه نقدی و بهره‌مندی از تخفیف ۵۰ درصدی کلاس‌های خوشنویسی انجمن خوش‌نویسان قزوین خواهند شد.

وی یادآوری کرد: این طرح برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود و همچنین در سال گذشته نیز طی مراسمی زنگ خوشنویسی در مدارس استان با حضور مسئولین به صدا در آمد.

مستشاری در پایان تاکید کرد: با اجرای این گونه طرح‌ها می‌توان فرهنگ خوش خط نویسی و در عین حال آشنایی با متون ادبی، فرهنگی و مذهبی را در دانش آموزان و جامعه رواج داد.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان