۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دیواره سنگ‌نوردی قزوین به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۲۲۷۶۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان؛

دیواره سنگ‌نوردی قزوین به بهره‌برداری رسید

با حضور وزیر ورزش و جوانان دیواره سنگ‌نوردی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

دیواره سنگ‌نوردی قزوین به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز(پنج‌شنبه) به منظور بازدید و افتتاح از چند پروژه ورزشی وارد استان قزوین شد.
وی در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مسئولان استان قرار گرفت و در ادامه با حضور وزیر ورزش و جوانان دیواره سنگ‌نوردی قزوین در فضای ورزشگاه 15 هزار نفری استان با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
وزیر ورزش و جوانان در قزوین پس از افتتاح این دیواره سنگ‌نوردی از ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان بازدید کرد.
وی در ادامه از مجموعه ورزشی تالار شهر قزوین بازدید کرد که تالار بزرگ شهر قزوین در 3 فاز و مساحتی 22 هزار مترمربعی در حال تکمیل و تجهیز است.
در فاز دوم این تالار مجتمع ورزشی، استخر شنا، سالن بولینگ، بدن سازی، حمام ترک در چهار هزار مترمربع زیربنا پیش‌بینی شده که در حال اجراست و برای احداث آن چهار میلیارد تومان هزینه می‌شود‌ که تاکنون بخش‌هایی از آن نیز به بهره‌برداری رسیده است.
بازدید از پروژه‌های سالن 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی و بازدید از مجموعه ورزشی شهیدرجایی قزوین از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان قزوین است.
گفتنی است، نشست دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان با روسا، نایب رئیسان و دبیران هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان ساعت 14 در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار می شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان