۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انجام ۴۸۷ میلیون دلار صادرات واحدهای صنعتی و کشاورزی طی سال جاری
کد خبر: ۲۲۶۵۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد:

انجام ۴۸۷ میلیون دلار صادرات واحدهای صنعتی و کشاورزی طی سال جاری

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: در ۹ ماهه سال جاری واحدهای صنعتی و کشاورزی استان ۴۸۷ میلیون دلار صادرات داشتند و امیدواریم با مجموعه اقدامات انجام شده بتوانیم در بخش صادرات صنعتی و کشاورزی فعالتر شویم.

انجام ۴۸۷ میلیون دلار صادرات واحدهای صنعتی و کشاورزی طی سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، کارگروه توسعه صادارت غیرنفتی استان پیش از ظهر امروز(جمعه) باحضور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات و رئیس کمسیون مشترک ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، مالزی، امارات و اندونزی و جمعی دیگر از مسئولان استانی درمحل سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: استان قزوین یکی از استان‌های صنعتی کشور است که دارای ۱۵ شهرک صنعتی و یک شهرک خصوصی می‌باشد.

وی افزود: در قزوین ۳ هزار واحد صنعتی و بیش از ۲ هزار واحد در حال احداث وجود دارد و جزی استان‌های مطرح در بخش صنعت است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت که برای سال جاری ۳۳ طرح ملی برای کل کشور پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۲ طرح در استان قزوین اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان طی سفر دکتر جهانگیری در استان افتتاح شد و طرح دیگر تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

پرزحمت تصریح کرد: استان قزوین در بخش صنعت و کشاورزی به عنوان طرح بهین‌یاب با همکاری سیستم بانکی قزوین در میان ۳۱ استان رتبه پنجم را در حوزه پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داده است‌. 

وی بیان کرد: در استان قزوین به ۹۳۲ واحد کشاورزی و صنعتی رقمی بالغ بر ۹۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است به طوریکه رتبه پنجم را در بخش طرح بهین یاب دارد.

پرزحمت بیان کرد: هر هفته جلساتی با محوریت موضوع رونق تولید، رفع موانع تولید و بهین یاب و صادرات غیرنفتی برگزار می‌شود که نتایج خوبی را نیز در پی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به میزان سرمایه گذاری خارجی استان گفت: در ۹ ماهه سال جاری واحدهای صنعتی و کشاورزی استان ۴۸۷ میلیون دلار صادرات داشتند و امیدواریم با مجموعه اقدامات انجام شده بتوانیم در بخش صادرات صنعتی و کشاورزی فعالتر شویم.

گفتنی است، در این جلسه استاندار قزوین، مدیر کل جهاد کشاورزی استان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان