۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین محکومیت آرایشگاه زنانه در قزوین
کد خبر: ۲۲۶۵۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد:

محکومیت آرایشگاه زنانه در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت یک آرایشگاه زنانه در قزوین خبرداد.

محکومیت آرایشگاه زنانه در قزوین
محمود احمدي در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  از محكوميت عامل گرانفروشی آرایشگاه زنانه در تعزيرات حكومتي این استان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: براساس گزارش بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت از یک آرایشگاه زنانه به علت گرانفروشی، پرونده اي تشكيل و به شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی تعزيرات حكومتي استان قزوین ارسال شد.

این مسئول ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی تخلفات انتسابي را محرز تشخيص داد و متخلف را در مجموع به پرداخت مبلغ 5000000 ریال ( پنج میلیون ریال ) جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

تعزیر عامل قاچاق البسه در تعزیرات حکومتی قزوین
احمدی همچنین در ادامه از محكوميت عامل قاچاق البسه در استان نیز خبر داد.

وی اذعان کرد: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی عبوري پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی كه در مجموع بیش از 400ثوب انواع البسه كشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

این مسئول ابراز کرد: شعبه هفتم با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت نزدیک به پرداخت 000 000 145ريال ( يكصدو چهل و پنج ميليون ريال ) جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان