۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ایرانپوریان; مقابل صنعت نفت روز خوبی را سپری نکردیم/ زمین یادگار امام شرایط مساعدی نداشت
کد خبر: ۲۲۶۳۹۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ایرانپوریان; مقابل صنعت نفت روز خوبی را سپری نکردیم/ زمین یادگار امام شرایط مساعدی نداشت

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مقابل صنعت نفت آبدان روز خوبی را سپری نکردیم و در کل بازی شرایط خوبی نداشت.

ایرانپوریان; مقابل صنعت نفت روز خوبی را سپری نکردیم/ زمین یادگار امام شرایط مساعدی نداشت

محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد تساوی تراکتورسازی و صنعت نفت در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: بازی اصلا خوبی نبود. در این بازی کیفیت خوبی را مشاهده نکردیم. روز خوبی را سپری نکردیم حریف هم چشم به ضد حملات داشت و توانست از این مسئله به خوبی استفاده کند. در کل روز خوبی نداشتیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تراکتورسازی در نیم فصل دوم ضرب نیم فصل اول را ندارد و آیا این مسئله از الان قابل پیش‌بینی است، اظهار داشت: هنوز زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. در این دو بازی شرایط خوبی نداشتیم اما در ادامه شرایط تراکتورسازی بهتر خواهد شد.

مدافع تراکتورسازی در مورد شرایط زمین یادگار امام، گفت: زمین شرایط خوبی نداشت. به هر حال این تنها زمینی است که در تبریز داریم و باید از داشته‌هایمان استفاده کنیم.

ایرانپوریان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد تراکتورسازی در نقل و انتقالات خوب بوده است، تصریح کرد: بله نفرات خوبی را جذب کردیم. بازیکنانی به تیم آمدند که جزو نفرات خوب فوتبال ایران هستند. شرایط تراکتورسازی در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

وی در مورد دیدار هفته آینده تراکتورسازی مقابل پیکان، گفت: بازی بسیار سختی است پیکان تیم خوبی دارد و بسیار منسجم است. در پیکان کادرفنی خوب و بازیکنان قوی حضور دارند. کار سختی داریم اما در این دیدار تلاش می‌کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان