۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشت فردی در مدارس استان توزیع شد
کد خبر: ۲۲۶۰۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین:

بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشت فردی در مدارس استان توزیع شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع ۱۵ هزار و ۸۵۰ بسته بهداشت فردی طی مرحله دوم در مدارس استان خبر داد.

بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشت فردی در مدارس استان توزیع شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(سه‌شنبه) در جلسه این اداره کل با اشاره به موضوع بهداشت و سلامت مدارس اظهار کرد: مرحله دوم توزیع بسته‌های بهداشت فردی بین دانش‌آموزان بیتوته مدارس شبانه‌روزی و نیز مدارس تحت پوشش برنامه‌های ارتقاء سلامت و سفیران سلامت انجام شد.

وی افزود: در بسته‌های بهداشت فردی با توجه به نوع مدارس ملزوماتی شامل مسواک، خمیردندان، نخ‌دندان، حوله کوچک و بزرگ، شانه و نیز ملزومات بهداشتی ویژه مدارس دخترانه بهداشتی موجود است که به کلیه مناطق آموزش و پرورش استان ارسال شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: در این مرحله 2850 سری ویژه مدارس شبانه روزی، 1000 سری ویژه مدارس متوسطه ارتقاء سلامت و 12000 سری ویژه مدارس سفیران سلامت توزیع شده است.

این مسئول تصریح کرد: برنامه ارتقاء سلامت در 7 واحد آموزشی شبانه‌روزی و برنامه سفیران سلامت در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم براساس شیوه نامه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان