۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نِشست چاه در یکی از مدارس شهرستان آبیک
کد خبر: ۲۲۶۰۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

روز گذشته مطرح شد؛

نِشست چاه در یکی از مدارس شهرستان آبیک

متأسفانه یکی از کلاس‌های دبستان شهید اصغریان در شهر خاکعلی روز گذشته نشست کرد.

نِشست چاه در یکی از مدارس شهرستان آبیک
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ مافی رئیس شورای شهر خاکعلی، در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: متأسفانه یکی از کلاس‌های دبستان شهید اصغریان در شهر خاکعلی نشست کرده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در جمعه شب صورت گرفت، ادامه داد: خوشبختانه به دلیل عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس هیچ گونه خسارت جانی نداشته‌ایم.

این مسئول ادامه داد: چاه فاضلابی که در گوشه حیاط مدرسه ابتدایی دخترانه شهید اصغریان قرار دارد و آب‌های حیاط به داخل آن هدایت می‌شد؛ دو متر نشست کرد.

وی اذعان کرد: در یکی از کلاس‌های درس مدرسه دخترانه ابتدایی شهید اصغریان دو چاه فاضلاب وجود دارد که برای پیشگیری از وقوع حادثه، دانش‌آموزان به کلاس دیگری منتقل شده‌اند.

رئیس شورای شهر خاکعلی با اشاره به لزوم رسیدگی به این مشکل و رفع آن از سوی آموزش و پرورش تصریح کرد: شورای شهر خاکعلی امادگی کامل خود را جهت رفع این موشکل و بازسازی کلاس تخریبی اعلام می‌کند.

همچنین منوچهر آیروم معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: به منظور جلب مشارکت مدیران در جهت از بین بردن بی‌سوادی، اولین مصوبه در خصوص اعلام نوآموزان پیش دبستانی جهت دریافت اعتبارات، گفت: تعداد نوآموزان یک هزار و ۱۵۰ نفر می‌باشد که با دریافت اعتبارات می‌توان حرکات خوبی انجام داد.

وی افزود: در بحث تصویب قانون شورای آموزش و پرورش که در بحث پروژه مهر معنی پیدا می‌کند که با حضور شهرداری، سپاه، فرماندار و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش ما توانستیم رتبه عالی را در استان قزوین کسب کنیم.

علی‌نیا مسئول آموزش ابتدایی و جذب بی‌سواد در اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک نیز در این جلسه از اتمام ثبت‌نام سوادآموزان در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: ۲۰۰ نفر از افرادی که کمیته امداد و بهزیستی ارائه شده بود جذب و در کلاس‌ها مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/2002
منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان