۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۲۵۹۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین:

اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در راستای تربیت دینی خبر داد.

اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه این اداره‌کل با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ نماز اظهار کرد: در راستای ترویج دین و تربیت دینی اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري اقدام به فراخوان آثار با موضوع نماز در فضاي مجازي نموده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: این جشنواره در بخش عمومی در محورهای شبکه‌های اجتماعی، ایجاد وب سایت و وبلاگ، استیکرهای نماز، آلبوم‌های تصویری و بخش تخصصی در محورهای کدنویسی و طراحی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیک نماز، ساخت نرم‌افزارهای موبایل و کلیپ‌های کوتاه نمازی، پویا نمایی، موشن گرافیک و رئال برگزار می‌شود.

انصاری تصریح کرد: علاقمندان باتوجه به محورهاي جشنواره می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام جشنواره به آدرسwww.chb-namaz.ir ثبت‌نام نمایند و نسبت به تهيه و ارسال به موقع آثار براي بهره‌مندي از اجر و پاداش مادي و معنوي فراخوان اقدام نمايند.

این مسئول اضافه کرد: مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا 25 بهمن ماه است و مراسم اختتامیه نیز نیمه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان