۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۳۷ روستا در دهه فجر به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود
کد خبر: ۲۲۵۹۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۳۷ روستا در دهه فجر به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین عنوان کرد: ۳۷ روستا در مناطق مختلف استان قزوین در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

۳۷ روستا در دهه فجر به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، ضمن اعلام گازرسانی به ۳۷ روستای استان قزوین در دهه فجر امسال اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و صرف بودجه ای معادل ۲۷۸ میلیارد ریال ۳۷ روستا در مناطق مختلف استان قزوین در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: از روستاهای مذکور ۱۲ روستا مربوط به شهرستان قزوین، ۲۲ روستا در مناطق تاکستان و آوج و ۳ روستا مربوط به منطقه بوئین زهرا و آبیک است.

بوشهری اذعان کرد: شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان نیز توسط شرکت گاز استان قزوین به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان و ۹ روستا در منطقه الموت به پایان رسیده است و منتظر تکمیل خط انتقال گاز به منطقه الموت هستیم که توسط شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران در حال انجام است که البته این پروژه نیز مراحل پایانی را طی می کند.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون ۹۸ درصد خانوارهای شهری و ۷۶ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند که امیدواریم تا پایان سال ۹۶ این مقدار در بخش شهری ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی به ۷۸ درصد برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان