۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خانه ۲۰۰۰ متری در ولنجک و درس عبرتی که مذاکره‌کنندگان باید از برجام بگیرند
کد خبر: ۲۲۱۹۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۴ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

خانه ۲۰۰۰ متری در ولنجک و درس عبرتی که مذاکره‌کنندگان باید از برجام بگیرند

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

خانه ۲۰۰۰ متری در ولنجک و درس عبرتی که مذاکره‌کنندگان باید از برجام بگیرند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید

امام جمعه قزوین با بیان اینکه 9 دی روز انزجار و اعلان برائت از سران فتنه بود، عنوان کرد: فتنه‌گران با حمایت استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی کار را به جایی رسانده بودند که تمامیت انقلاب به خطر افتاده بود، اما ملت با بصیرت در روز 9 دی در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.


کارخانه تولید مواد غذایی در قزوین محکوم شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محكوميت یک کارخانه تولید مواد غذایی در تعزيرات حكومتي خبر داد.


کاهش تورم به معنای ارزانی نیست/ در دولت اعتدال کسی نباید احساس شکست کند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه کاهش تورم به معنای ارزانی نیست، عنوان کرد: دکتر روحانی رئیس جمهور همه مردم است و در دولت اعتدال کسی نباید احساس شکست کند و همه باید در میدان حضور داشته باشند.


تعدیل نیرو در بسیاری از شرکت‌ها امری طبیعی است/ کارگران اخراجی "کارخانه شیشه" در خط تولید جدید دوباره مشغول به کار می‌شوند
استاندار قزوین بیان کرد: مدیریت کارخانه شیشه برای راه اندازی خط جدید تولید شرکت درخواست تسهیلات جدیدی از صندوق توسعه دارد، با راه اندازی خط تولید جدید مدیر کارخانه قول داده است که از نیروهای تعدیل شده استفاده کند.


اهدای اعضای پسر خردسالی به 4 بیمار جان دوباره بخشید
طاعضای پیکر پسرخردسال قزوینی به چهار بیمار نیازمند اهدا شد.


ارزش‌هایی که بی صدا در رسانه ملی سر بریده می‌شود
شروع قصه پر غصه‌ای که این روزها به تصویر کشیده می‌شود، مربوط به دیروز و امروز نیست و شاید بتوان گفت ترویج مصرف‌گرایی و غرب‌زدگی از آشکارترین نمونه‌های منفی رسانه ملی است که با آموزه‌های دینی در تعارض است.


مسئولیت دادن به افراد دوتابعیتی خیانت به ملت و خون شهداست/ 9 دی روز بصیرت و انتخاب مسیر درست است
فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و انتخاب مسیر درست است، عنوان کرد: در هر دوره و دولتی اگر به افراد دو تابعیتی مسئولیتی داده شود خیانت به ملت و خون شهدا است.


۴ ماه است حقوق نگرفته‌ایم/ آیا مسئولان درک می‌کنند شرمندگی در قبال خانواده یعنی چه؟
کارکنان شرکت زرین پران که در ضلع جنوبی شهرک قشلاق، روستای یعقوب آباد در شهرستان آبیک واقع شده است از عدم پرداخت حقوق خود اعلام نارضایتی می‌کنند.


روستاهای بالای 15خانوار دارای شبکه کابلی می‌شوند/ سبد اقتصادی قزوین باید به 1500 میلیارد تومان برسد
معاون امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات عنوان کرد: قزوین 1.5 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده و باید تا انتهای برنامه ششم توسعه سبد اقتصادی این استان به 1500 میلیارد تومان افزایش یابد.


فیلم "رخنه" و مستند" مجاهدت‌های خاموش" برای اکران مردمی جشنواره عمار برگزیده شدند/ آثار برجسته هنرمندان قزوینی در صداو سیمای استان دیده نمی‌شود
فیلم کوتاه "رخنه" و مستند " مجاهدت‌های خاموش" از آثار ارائه شده توسط گروه لنز 57 در جشنواره عمار سال جاری است که جزو آثار برگزیده برای اکران عمومی در استان‌ها معرفی شده‌اند.


مطالبات کارگران کنتورسازی تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: پرداخت چهارماه حقوق و مزایای کارگران اولویت اول مدیریت ارشد استان است که در این خصوص مقرر شد مسئولین شرکت ظرف چند روز آینده و حداکثر تا پایان هفته نسبت به پرداخت دوماه از مطالبات و معوقات کارگران اقدام کنند.


امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
رئیس حوزه علمیه در عیادت از "سردار حمزه قربانی" عنوان کرد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چرا که فرهنگ ایثار و شجاعت موجب ترس دشمنان شده و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.


واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ پلمپ شد+تصاویر
یک واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ در استان قزوین به دلیل تخلف پلمپ شد.


مردم از بی‌عدالتی، فاصله طبقاتی و اشرافیت مسئولان ناراحتند/ با خانه۲۰۰۰متری در ولنجک نمی‌توان مقابل آمریکا ایستاد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس عنوان کرد: با خانه۲۰۰۰متری در ولنجک نمی‌توان مقابل آمریکا ایستاد؛ قدرت‌های سلطه‌گر در شرایط عادی و بدون نفوذ نمی‌توانند به ملت ما صدمه بزنند.


رکود پاییزی، نان کارگران ساختمانی را آجر کرد
کارگرانی که در کنار جدول خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر نشسته‌اند و هر رهگذر و سرنشین خودرویی را کار تازه و کارفرمایی جدید تصور می‌کنند که قرار است در عوض انجام دادن کار برای وی، سفره آن شب خانواده‌هایشان با لقمه نانی هر چند فقیرانه پرشود.


مذاکره کنندگان از تجربه تلخ برجام درس عبرت بگیرند
وزیر دولت دهم عنوان کرد: امیدوارم تجربه تلخ برجام در حالی که ما حرکت پویا و خوبی در صنعت هسته ای داشتیم؛ برای برخی که فکر می‌کردند حل مشکلات کشور در گرو مذاکره با کدخداست درس بزرگی باشد.

ظرفیت‌های دولت برای نشان دادن حسن نیت به آمریکا خرج شد
امام جمعه موقت ذالوند بیان کرد: دولت مردان باید مشکل بیکاری صنعت و ازدواج جوانان را در اولویت قرار میداد اما متأسفانه تمام ظرفیت دولت برای نشان دادن حسن نیت به آمریکا و غربی ها تلف شد که این هزینه سنگینی برای نظام بوجود آورد.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان