۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برخورد شديد ۱۱ خودرو در بزرگراه قزوين - تهران
کد خبر: ۲۱۸۴۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۴ ساعت: ۱۴:۲۶ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

برخورد شديد ۱۱ خودرو در بزرگراه قزوين - تهران

برخورد شديد ۱۱ دستگاه خودرو سواري در بزرگراه قزوين - تهران، مصدوميت ۷ نفر از سرنشينان را در پي داشت.

برخورد شديد ۱۱ خودرو  در بزرگراه قزوين - تهران
مرتضي جمالي، رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد:در تماس مردمي با سامانه 125 مبني بر برخورد چند دستگاه خودرو سواري و ايجاد ترافيک سنگين در محل حادثه، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ نيروهاي عملياتي از سه ايستگاه شماره 2،چهار و پنج را در ساعت 13 و 26 دقيقه روز جمعه 12 آذرماه، به بزرگراه قزوين – تهران نرسيده به پل نجف آباد رهسپار کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه تعداد 11 دستگاه خودروي سواري در لاين جنوبي بزرگراه و در مسير حرکت به سمت تهران با يکديگر برخورد کرده و منجر به ترافيک سنگين و طولاني در اين مسير گرديد.

این مسئول همچنين با اشاره به لغزنده بودن جاده بعلت ريزش شديد باران افزود: آتش نشانان پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسير بزرگراه و ايمن سازي محل حادثه به منظور جلوگيري از وقوع حوادث بعدي نسبت به انتقال تمامي خودروهاي حادثه ديده به حاشيه امن بزرگراه اقدام کرده و با تحويل محل حادثه به پليس راهور و نيروي انتظامي به ماموريت خود پايان دادند.

جمالی با اشاره به اينکه خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني نداشت، افزود: سرنشينان قبل از رسيدن آتش نشانان از خودروها خارج شده و تعداد هفت مصدوم اين حادثه براي انتقال به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس گرديدند.

وي در پايان از همه شهروندان درخواست کرد: در زمان ريزش باران و لغزندگي سطح جاده ها دقت کافي را بعمل آورده و با رعايت کامل اصول و مقررات راهنمايي و رانندگي از وقوع حوادث جاده اي جلوگيري کنند.

این مسئول همچنين از عموم شهروندان و رانندگان درخواست کرد: در زمان مشاهده خودروهاي امدادي "بلافاصله نسبت به باز کردن مسير تردد" اين واحدها اقدام گردد.

گفتني است؛ علت بروز اين حادثه از سوي کارشناسان پليس راهور در دست بررسي مي باشد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان