۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تاکستان نهمین شهر در کشور است که رشته رول بال را راه اندازی کرد
کد خبر: ۲۱۸۳۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۴ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر مسابقات رول بال تاکستان:

تاکستان نهمین شهر در کشور است که رشته رول بال را راه اندازی کرد

دبیر مسابقات رول بال تاکستان گفت:مسابقات رول بال چند سالی هست در ایران تشکیل شده است و در تاکستان هم این رشته به همت دوستداران این رشته به مدت سه ماه راه اندازی شده است.

 تاکستان نهمین شهر در کشور است که رشته رول بال را راه اندازی کرد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، سعید طاهرخانی دبیر مسابقات رول بال تاکستان اظهار کرد: مسابقات رول بال چند سالی هست در ایران تشکیل شده است و در تاکستان هم این رشته به همت دوستداران این رشته به مدت سه ماه راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مهدی رحمانی مربی رشته رول بال در تاکستان است، گفت: به همت شرکت آرد فر ژوبین این رشته در تاکستان راه اندازی و تیم تاکستان تشکیل شد.

دبیر مسابقات رول بال تاکستان ادامه داد: پیشنهاد اعضای تیم رول بال تاکستان این بود که میزبانی مسابقات دستجات آزاد کشور را داشته باشیم و خوشبختانه با نامه نگاری موفق به این میزبانی شدیم.

وی با بیان اینکه مسابقات رول بال تاکستان در دو بخش اقایان و بانوان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در هفته گذشته برگزاری مسابقات ویژه بانوان بود و در هفته جاری مسابقات آقایان در سالن بعثت برگزار می‌شود.

طاهرخانی با اشاره به اینکه تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هفت تیم بود، عنوان کرد: تیم‌های یاسوج، اصفهان، تاکستان، دو تیم از قزوین و دو تیم از تهران حضور داشتند؛ این مسابقات در دو گروه چهار و سه تیمی انجام گرفت که طی روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد و چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

وی ابراز کرد: در این مسابقات تیم‌های یاسوج و اصفهان و دو تیم از تهران که بعد از بازی ضرب دری در مرحله نیمه نهایی انجام گرفت، تیم یاسوج و تیم پاور اسلاید تهران به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دبیر مسابقات رول بال تاکستان گفت: تاکستان جزو نهمین شهری است که این رشته را راه اندازی کرده است و در این حوزه از همه مسئولانی که با ما همکاری کردند تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/2002
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان