۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نقض برجام با تمدید ۱۰ ساله تحریم های آمریکاو دستگیری یکی از مدیران روابط عمومی
کد خبر: ۲۱۷۹۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۳ ساعت: ۹:۱۱ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

نقض برجام با تمدید ۱۰ ساله تحریم های آمریکاو دستگیری یکی از مدیران روابط عمومی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

نقض برجام با تمدید ۱۰ ساله تحریم های آمریکاو دستگیری یکی از مدیران روابط عمومی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


تمدید تحریم‌ها نشان دهنده تحقیر تیم مذاکره کننده ماست/ مسئولان کشور نسبت به امتیازاتی که در برجام به دشمن دادند شرمسار باشند

امام جمعه قزوین عنوان کرد: تمدید تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها نشان دهنده تحقیر تیم مذاکره کننده ماست و این تحقیر به ملت ایران باز می‌گردد؛ چرا باید مورد ظلم و تحقیر دشمنان قرار بگیریم؟! مسئولان باید از این مذاکرات بی حاصل عبرت بگیرند.


محیط زیست قزوین سهم خود را در کاهش آلاینده‌ها پیگیری کند


مدیر کل سازمان مدیریت بحران استان ابراز کرد: ما منتظریم محیط زیست سهم خود را در کاهش آلاینده‌ها پیگیری کند و مانع عوامل آلودگی هوا شود.


پشت پرده عدم رسیدگی به فیش‌های نجومی چیست؟

اگر قرار باشد به دریافت‌های نجومی یا به عبارت واقعی‌تر دریافت‌های ناحق و ناعادلانه رسیدگی شود، میزان دریافت‌های قانونی و عادلانه چقدر است؟ در حال حاضر، دریافتی حضراتی که باید به این پرونده رسیدگی کنند، چقدر است؟


انحصار فضای تبلیغاتی به بناهای تحت پوشش شهرداری قزوین/ همایش توسعه گردشگری روستایی برگزار می‌شود

در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز برای سال 96 با اشاره به اینکه همایش توسعه گردشگری روستایی برگزار می‌شود مطرح شد که عدم معرفی شایسته بناهای تاریخی شهر قزوین و انحصار فضای تبلیغاتی شهر به بناهای تحت پوشش شهرداری از مشکلات نوروز سال 95 بود.


مبتلایان به ایدز نباید از جامعه طرد شوند/ من فقط یک بیمارم

فقط می‌خواهم بگویم مبتلایان به ایدز واقعا خطری برای جامعه ندارند؛ ما مبتلایان به ایدز فقط یک بیماریم مانند سایر بیماران و ایدز یک بیماری است مانند سایر بیماری‌ها؛ این کلمات قسمتی از گفتگوی یک بیمار ایدزی با صبح قزوین است.


خدمت به صاحب حرم رضوی هم دنیاست و هم آخرت/ نشان خادمی را با هیچ ثروت و مقامی عوض نمی‌کنم

خادم امام رضا(ع) عنوان کرد: اگر قرار باشد کل ثروت و زندگی خود را در یک طرف قرار دهم و نوکری امام را در یک طرف دیگر؛ نشان خادمی را با هیچ ثروت و مقامی عوض نمی‌کنم.


مدیر روابط عمومی یکی از ادارات دولتی قزوین دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت مدیر روابط عمومی یکی از ادارات دولتی قزوین به اتهام دعوت به حمایت از فتنه‌گران در فضای مجازی خبر داد.


قانون‌مداري در رأس كار دستگاه قضايي است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اساس كار اجراي عدالت، اجراي قانون است از اين رو قانونمداري در رأس كار دستگاه قضائي قرار دارد.


پرونده 475 ساخت و ساز غيرمجاز در نوبت تخريب

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: پرونده 475 ساخت و ساز غيرمجاز در نوبت تخريب قرار دارند.


اپلیکیشن "همیار ارشد" را طراحی و تولید کردیم/ به علت نبود سرمایه‌گذار بسیاری از پروژه‌های ما راکد مانده است

دبیر کارگروه برنامه‌نویسی پژوهشکده شهیدشلویری دانشگاه آزاد قزوین عنوان کرد: همیار ارشد یک اپلیکیشن موبایل به صورت پایلوت در سه رشته برق و فناوری اطلاعات و نرم افزار است؛ متأسفانه به دلیل نبودن سرمایه‌گذار این پروژه‌ها بلااستفاده مانده‌اند و این یکی از مشکلات ما در این حوزه است.


7 میلیاردتومان از دریافتی‌های غیرمجاز مدیران به خزانه بازگردانده شد/ همه مقامات دولتی باید یک فیش حقوقی داشته باشند

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: تا هفته گذشته مشخص شد که از 23میلیارد تومان دریافت اضافی مدیران 7 میلیارد تومان به خزانه برگردانده شده است و برای بازگرداندن بقیه هزینه‌ها پرونده‌هایی در دادسرای دیوان محاسبات تهیه شده که درحال پیگیری است.


انتخاب مشاورانی در شهرداری که توانایی مدیریت شهری ندارند، صحیح نیست

عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: گاهی اوقات در شهرداری از مدیرانی که توانایی جلب رضایتمندی مدیریت شهری را ندارند به عنوان مشاور شهردار استفاده می‌شود، انتخاب آنها به جایگاه خطیر مشاورین نخبه آسیب می‌رساند و باری را از دوش مدیریت شهری برنمی‌دارد.


آن‌هایی که دغدغه مطالبات رهبری را ندارند جایشان در حوزه علمیه نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آن‌هایی که دغدغه تحقق مطالبات رهبری را ندارند و با ایشان همسو نیستند در حقیقت با قرآن مخالفت می‌کنند و جایشان در حوزه علمیه نیست.


8 هزار میلیاردتومان از اعتبار اختصاص یافته به بنگاه‌های زودبازده به هدر رفته است

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: 40 درصد انحراف از هدف در بودجه اختصاص یافته به بنگاه‌های زود بازده مشاهده شده است یعنی 8 هزار میلیارد بودجه به هدر رفته است.


مسمومیت با گاز مونوکسید کربن منجر به مرگ 2 نفر شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن co موجب کشته شدن دو نفر شد.


امروز کمر دشمنان در مقابل تفکر عظیم بسیج خم شده است

جانشین نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز کمر دشمنان در مقابل تفکر عظیم بسیج خم شده و قدرت‌های بزرگ در مواجهه با روحیه بسیجی مانده و گیج شده اند.


عده‌ای در استان مقابل محکمات قرآنی می‌ایستند/ رسانه‌ها با انتشار اخبار غیرمستند جهنم را برای خود می‌خرند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رسانه‌ها با انتشار مطالب غیرمستند جهنم را برای خود می‌خرند، بیان کرد: هرکس علیه من مطلبی بنویسد مشکلی ندارم اما چرا عده‌ای مقابل سخنانی که از محکمات قرآنی می‌گویم، می ایستند؟


وزیر راه و شهرسازی به مجلس فراخوانده می‌شود

رییس کمسیون اصل 90 درباره حادثه برخورد قطار در استان سمنان گفت: روز گذشته از وزیر راه و شهرسازی خواسته شد تا گزارشی جامع از چگونگی وقوع حادثه را به کمیسیون اصل 90 ارائه کند.


116 کشور به داعش کمک می‌کنند/ دیانت بدون بصیرت هیچ ارزشی ندارد

سردار اهوازیان گفت: 116 کشور به داعش کمک می‌کنند و در تایید این موضوع اسیر، اسناد و یا اعترافاتی در دست داریم و داعش در واقع طلبه‌های فارغ التحصیل حوزه‌های وهابیت هستند که در پاکستان درس خوانده و ضد شیعه هستند.


نامه 170 نماینده به رئیس‌جمهور درباره مطالبات کشمش‌کاران به نتیجه نرسیده است

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس به رئیس جمهور در خصوص پرداخت نشدن مطالبات کشمش‌کاران و عدم کوتاه کردن دست دلالان از محصول کشمش‌کاران تذکر داد.


700 واحد تولیدی قزوین با دریافت وام فعال شدند

استاندار قزوین از فعال شدن 700 واحد تولیدی قزوین پس از دریافت وام خبر داد.


احترام به مقبولیت یا مشروعیت، مسئله این است

متاسفانه ماجرای ورود این عضو علی البدل به شورای شهر قزوین بار دیگر نشان داد که برخی از مسئولین بی توجه به اصول اولیه اخلاق و جوانمردی، چقدر می‌توانند محافظه کار و منفعت طلب باشند.


مسائل امروز منطقه محصول غرب است و باید با آن مقابله شود

گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است که مسائل امروز منطقه محصول غرب است و باید با آن مقابله شود.


 انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان