۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استقرار اکیپ‌های راهداری در ۲۴ نقطه از محورهای استان
کد خبر: ۲۱۷۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۱ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین خبر داد:

استقرار اکیپ‌های راهداری در ۲۴ نقطه از محورهای استان

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به اعلام آماده باش اکیپ‌های راهداری‌ استان گفت: همکاران ما در این ایام در ۲۴ نقطه از راه‌های سطح استان مستقر هستند.

استقرار اکیپ‌های راهداری در ۲۴ نقطه از محورهای استان
جواد حق لطفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا صبح روز شنبه شاهد بارش برف و باران در سطح راه‌های استان قزوین خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی هوا احتمالا در ارتفاعات و گردنه‌ها شاهد بارش برف بوده و از سوی دیگر با توجه به موضوع پایان تعطیلات و بازگشت مسافران، با افزایش بار ترافیکی طی امروز و فردا مواجه خواهیم بود براین اساس به همه همکاران در راهداری‌های سطح استان اعلام آماده باش کرده‌ایم تا در راهدارخانه‌ها مستقر باشند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: شماره تلفن 33659455-8 مرکز مدیریت راه‌ها و مرکز پیام به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات همشهریان و هموطنان و راننده‌های عبوری از سطح استان است.

وی اضافه کرد: رانندگان عزیز چنانچه با مشکلی مواجه شدند می‌تواند به شماره تلفن مذکور تماس بگیرند همچنین تلفن گویای ۱۴۱ آخرین وضعیت راه‌ها و تغییرات ایجاد شده به دلیل بارش برف و باران را خاطرنشان می‌کند.

حق لطفی عنوان کرد: با توجه به افزایش بارترافیکی و بارش برف و باران به رانندگان توصیه می‌شود که حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی را رعایت کنند همچنین در عبور از راه‌ها، مناطق برف‌گیر و گردنه‌های استان تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ همراه داشته ضمن اینکه از سلامت فنی خودروی خود اطمینان حاصل نمایند تا با مشکلی برخورد نکنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: همکاران ما در این ایام در ۲۴ نقطه از راه‌های سطح استان همچون گردنه کوهین، گردنه آوج، گردنه بوئین زهرا، محور قزوین-تاکستان و آزادراه قزوین- آبیک و در مجموع در کل راه‌های سطح استان مستقر هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان