۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۲۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قزوین:

بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قزوین: بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نشست تشریحی برنامه‌های هفته‌ بسیج دانش آموزی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور خبرنگاران استان قزوین در مرکز رسانه‌ای شهید آوینی برگزار شد.
رضا ابراهیمی، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) درباره اهداف بسیج دانش آموزی ابراز کرد: رسالت بسیج دانش آموزی تشکیل بخشی از ارتش 20 میلیونی، دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن، ارتقا و تعمیق بینش و بصیرت در اعضای بسیج، اهتمام بر تربیت دانش آموزان بر پایه تربیت علوی و فاطمی است.
وی عنوان کرد: بسیج دانش آموزی از یک سو دریافت کننده و از یک سو انتقال دهنده ارزش‌های انقلاب است و مرتبط کننده نسل اول و چهارم انقلاب است.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قزوین اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی از 7 تا 13 آبان ماه است که هر روز آن دارای یک شعار برای محوریت برنامه‌ها است.
وی اعلام کرد: دو برنامه شاخص هفته بسیج دانش آموزی، پیش از آغاز این هفته در 6 آبان برگزار می‌شود که شامل دیدار دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی با امام جمعه استان آیت الله عابدینی و فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، سردار شاهرخی است.
ابراهیمی ابراز کرد: جمعه 7 آبان ماه با شعار دانش آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی آغاز هفته بسیج دانش آموزی است که با حضور دانش آموزان در نماز جمعه_که ملبس به نمادهای سازمانی بسیج دانش آموزی هستند_ سخنرانی پیش از خطبه فرماندهان بسیج دانش آموزی ،برگزاری حلقه‌های صالحین در محل مصلی مسجدالنبی و کوهپیمایی دانش آموزان مقطع متوسطه همراه است.
وی در ادامه گفت: در روز شنبه 8 آبان با شعار دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی؛ صبحگاه سراسری و نواختن زنگ شهادت همراه با قرائت درس رهبر کوچک، دیدار با خانواده مدافعان حرم، دیدار با دانش آموزان بسیجی گذشته با دانش آموزان بسیجی امروز، تجلیل از نخگبان دانش آموزی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و برپایی یادواره شهدای دانش آموز برگزار خواهد شد.
ابراهیمی اظهار کرد: روز 9 آبان با عنوان دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی؛ همراه با اجرای 16 برنامه‌ پدافند غیرعامل در مدارس، حضور گروه پزشکی در 4 مدرسه که توسط بسیج پزشکی و برگزاری برنامه‌های استکبارستیزی در کل مدارس برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانش آموزی قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌های روز 10 آبان که عنوان دانش آموزش بسیجی، بصیرت و ولایت دارد، شامل حضور در دفتر ائمه جمعه استان، برگزاری نشست‌های معرفتی بصیرتی شجره طیبه است.
وی برنامه‌های 11 آبان که با عنوان دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری است، اینگونه اعلام کرد: حضور فرمانده بسیج دانش آموزی کشور در جمع فرماندهان و واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی در قزوین و بویین زهرا و مسابقه دو رهروان شهدا در بین پایه متوسطه در این روز برگزار می‌شود.
ابراهیمی اظهار کرد: هم اندیشی نخبگان علمی و پژوهشی با فرمانداران قزوین، دیدار دانش آموزان از منطقه عملیاتی شلمچه، در روز 12 آبان با عنوان دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قزوین عنوان کرد: در روز 13 آبان که با شعار دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی معین شده است،تجمع دانش آموزان بسیجی در خیابان سپه و مراکز شهرستان‌ها همراه با مسابقه نقاشی برای دانش آموزان ابتدایی با موضوع مرگ بر آمریکا برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: برنامه‌های متنوع و متعددی برای این هفته درنظر گرفته شده است که تعداد آن بیش از 120 عنوان است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان